شناسهٔ خبر: 68442997 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

سردار انگار توی کوچه گل می‌زند!

شباب الاهلی با درخشش سردار آزمون درحالی شش امتیازی شد که در 15 دقیقه پایانی بارها در مرز از دست دادن نتیجه مقابل عجمان بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ایرانی، به درخشش در لباس شباب الاهلی ادامه می دهد. عملکرد شوالیه‌های سرخ روی کاکل سردار آزمون می‌چرخد و او امشب نیز توانست یک گل دیگر برای تیم پائولو سوزا به ثمر برساند و پنجمین گلش را در این تیم به ثمر رساند.

در دیداری از هفته دوم ادنوک لیگ، شباب الاهلی در استادیوم عجمان به مصاف میزبان خود رفت. هر چقدر که سردار آزمون در نیمه نخست فعالیت کمتری داشت، در نیمه دوم کاملا خط دفاعی عجمان را آزار داد و دو مرتبه نیز موفق به گلزنی شد که البته یکی از آنها آفساید اعلام شد.

سردار کار خود را در شباب الاهلی با بازی برابر سپاهان در پلی آف لیگ نخبگان آغاز کرد و توانست گل تساوی تیمش را در آن بازی به ثمر برساند. او در بازی با الغرافه نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت ولی در امر گلزنی ناکام بود تا شوالیه‌های سرخ با شکست برابر تیم قطری، به سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا بروند.

اما با شروع مسابقات در امارات، سردار ابتدا در جام بانک اسلامی ابوظبی برابر عجمان دو مرتبه گلزنی کرد. او در دیدار هفته نخست ادنوک لیگ نیز گل پیروزی بخش شباب الاهلی را در دقیقه 1+90 به ثمر رساند و امشب نیز مجدداً برابر عجمان خوش درخشید و موفق به گلزنی شد. جایی که شباب الاهلی ابتدا در دقیقه 26 پیش افتاده بود و به دنبال افزایش برتری خود بود.

این تیم روی یک ارسال از سمت چپ به گل رسید. ارسال گاستون آلوارز به روی دروازه با ضربه سر پلانیچ منجر به گل نخست شباب الاهلی شد. در ادامه آزمون دو مرتبه موفق به گلزنی شد که یکی از آنها رد شد.

ابتدا در دقیقه 52 بود که سردار روی حرکتی که خودش آغاز کرده بود، روی قوس مرکز زمین توپ را به یحیی الغسانی سپرد و این بازیکن نیز با یک پاس در عمق، توپ را به آزمون داد و مهاجم ایرانی که از میانه های زمین در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود، با یک ضربه دیدنی بغل پا به گوشه دروازه، دروازه میزبان را باز کرد.

اما پس از بازبینی صحنه، مشخص شد که هنگام ارسال پاس سردار، یحیی الغسانی در آفساید قرار داشته، در نتیجه گل زیبای آزمون آفساید اعلام شد. اما این موضوع نیز باعث کاهش انگیزه‌های سردار نشد و او در ادامه یک گل دیدنی دیگر به ثمر رساند.

در دقیقه 68 یک بار دیگر همکاری زوج الغسانی و سردار منجر به گل شد. پاس در عمق دیدنی ملی‌پوش اماراتی در محوطه جریمه به آزمون رسید و این بازیکن با یک ضربه نرم دقیق و زیبا به گوشه دروازه، موفق شد نتیجه بازی را دو بر صفر کند.

گرما و رطوبت وحشتناک هوا از کیفیت بازی تیم الاهلی کاسته بود. صورت و موهای سردار آزمون را ببنید!

اما پس از این گل بود که عجمان مالک توپ و میدان بود. آنها دقایقی پس از گل سردار توانستند روی ضربه سر جونیور اختلاف را کاهش دهند. این بازیکن دقایقی بعد موقعیت تک به تک بسیار خوبی داشت که گلر شباب الاهلی موفق به مهار آن شد.

سپس یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه در آستانه خلق موقعیت فوق‌العاده در دهانه دروازه برای عجمان بود که تکل بلند و دیدنی مدافع شباب الاهلی، مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.

سردار پس از گلی که به زیبایی و خونسردی به ثمر رساند. انگار که در امارات در کوچه محلشان بازی می‌کند و گل می‌زند!

در ثانیه‌های پایانی باز هم عجمان شانس رسیدن به گل تساوی را داشت که ضربه سر مهاجم این تیم به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت تا یاران آزمون با خوش شانسی، پیروزی را حفظ کنند.

درنهایت این دیدار با پیروزی دو بر یک شباب الاهلی به پایان رسید و شوالیه‌های سرخ به پایان رسید تا سردار و رفقایش، فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کنند و 6 امتیاز از دو هفته اول دشت کنند.

 

نظر شما