شناسهٔ خبر: 68437379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فعلا هیچ کجا خبری نیست؛

کاپیتان سپاهان: به صدر جدول دل نمی‌بندیم

کاپیتان سپاهان می‌گوید بازیکنان جوان این تیم به مرور به هماهنگی بیشتری می‌رسند و عملکرد این تیم بهتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمد کریمی پس از پیروزی سپاهان برابر شمس‌آذر در هفته سوم لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: یک بازی درگیرانه و سخت بود و توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. فکر می‌کنم آنطور که باید بازی می‌کردیم، بازی نکردیم و موردپسند خود من نبود‌. باید خیلی بهتر کار کنیم، ولی خدا را شکر با پیروزی همراه بود و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او در خصوص برگزار مسابقه در اراک عنوان کرد: زمین کیفیت خوبی داشت. شرایط از نظر چمن خیلی خوب بود، اما مسافتی که با اتوبوس سفر کردیم، هم برای خودمان و هم برای هواداران عزیزمان سخت بود. هواداران زحمت کشیدند و از آنها تشکر می‌کنیم. انشالله بتوانیم در ادامه راه زحمات‌شان را جبران کنیم.

کریمی درباره هماهنگی بازیکنان جوان سپاهان گفت: ما امسال تغییرات زیادی داشتیم و رفته‌رفته بهتر کار می‌کنیم و به هماهنگی بیشتری با بچه‌های جوان‌تر می‌رسیم. خدا را شکر این بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

کاپیتان سپاهان در مورد استفاده از VAR در این مسابقه گفت: خیلی خوب است و می‌تواند خیلی کمک کند و داوران هم راحت‌تر می‌توانند تصمیم‌گیری کنند و اشتباهات به حداقل می‌رسد.

او در پایان درباره صدرنشینی سپاهان اظهار داشت: اصلا به این صدر بودن توجه نمی‌کنیم. تازه سه هفته گذشته و هیچ کجا خبری نیست. بازی‌به‌بازی پیش می‌رویم و دل به این صدرنشینی و سه پیروزی نمی‌بندیم‌. فعلا باید بازی‌به‌بازی پیش برویم.

نظر شما