شناسهٔ خبر: 68435571 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تراکتور با هدایت دراگان اسکوچیچ شروعی طوفانی در لیگ برتر داشته اند. آن‌ها کارشان را با تساوی مقابل پرسپولیس آغاز کردند اما در دو هفته بعدی ب طوفان تراکتور با اسکوچیچ تا کجا ادامه دارد؟

رویداد امروز-امیرحسین احتشامی: آن‌ها کارشان را با تساوی مقابل پرسپولیس آغاز کردند اما در دو هفته بعدی با دوبرد موفق به کسب حداکثر امتیازها شدند. نکته جالب این که تراکتوری‌ها برای دومین بار در تاریخ خود موفق شدند فصل را با دو برد و یک تساوی آغاز کنند تا بهترین فصل ادوار خود در لیگ برتر ایران را پشت

صاحب‌خبر -

رویداد امروز-امیرحسین احتشامی: آن‌ها کارشان را با تساوی مقابل پرسپولیس آغاز کردند اما در دو هفته بعدی با دوبرد موفق به کسب حداکثر امتیازها شدند. نکته جالب این که تراکتوری‌ها برای دومین بار در تاریخ خود موفق شدند فصل را با دو برد و یک تساوی آغاز کنند تا بهترین فصل ادوار خود در لیگ برتر ایران را پشت سر بگذارند. سرخپوشان تبریزی این فصل موفق شدند مس رفسنجان و هوادار را شکست داده و مقابل پرسپولیس هم باوجود برتری فنی به نتیجه تساوی اکتفا کنند. تراکتوری‌ها در لیگ چهاردهم که پایان جنجالی و دراماتیک برای این تیم داشت، فصل را با 7 امتیاز آغاز کردند و در سایر فصول همیشه استارت ضعیف‌تری داشتند. در آن فصل این تیم، فولاد و ملوان را شکست داد و برابر ذوب آهن به نتیجه تساوی رسید. حالا این تیم امیدوار است با هدایت دراگان اسکوچیچ بتواند همچون تیم تونی اولیویرا به مدعی شماره یک قهرمانی تبدیل شود و البته راه ناتمام تونی را که با تساوی برابر نفت تهران به نایب قهرمانی رسید، به پایان خوش برسانند. نکته مهم تراکتور در هفته چهارم لیگ چهاردهم مقابل پدیده مشهد شکست خورد و نتوانست روند خوب خود را ادامه دهد اما حالا آن‌ها شانس خوبی دارند تا با شکست ذوب آهن به اولین فصل 10 امتیازی خود در شروع لیگ برتر برسند. اما آن‌ها در نقل‌وانتقالات تابستانه فصل جاری فعالیت زیادی داشتند و بازیکنان باکیفیتی جذب کردند. فلسفه مدیران تراکتور نسبت به فصل گذشته کاملا عوض شده بود و این بار شاهد یک یارگیری درست و منطقی بودیم. پرشورها در پست‌هایی که نیاز فوری به بازیکن نداشتند فعالیت نکردند و همین موضوع باعث شد بازیکنانی مانند مهدی هاشم‌نژاد، عارف آقاسی و امیرحسین حسین‌‌زاده در ترکیب این تیم باقی بمانند. قرمزهای تبریز علاوه‌ بر جذب بازیکنان خوب و باکیفیت، سراغ یک مربی نام‌آشنا هم رفتند و او کسی نبود جز دراگان اسکوچیچ. اسکوچیچ سابقه حضور‌ در لیگ برتر ایران و همچنین تیم ملی را دارد و برای همین با جو فوتبال ایران آشنا است. به هر حال آن‌ها امیدوارند دراگان اسکوچیچ هواداران این تیم را به رویای بزرگشان نزدیک کند. تیمی که طی فصول اخیر هرچند ستاره‌های نامداری را به تبریز کشانده اما به نظر می‌رسد داستان این فصل آن‌ها کاملا متفاوت و البته جذاب‌تر دنبال شود. تیمی که این بار تصور می‌شود برنامه و فلسفه بهتری برای آماده‌سازی آن صورت گرفته و انتقال دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی‌ای کارنامه‌دار و کاملا آگاه به شرایط لیگ در کنار جذب ستاره‌های امتحان پس داده و همچنان آماده، امید تبریزی‌ها را برای رقابتی نزدیک بالا برده است. دراگان اسکوچیچ بعد از صعود ویژه با تیم ملی به جام‌جهانی قطر اکنون هدف دیگری را در ایران دنبال خواهد کرد. او می خواهد با ستاره‌هایی مثل علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، دانیال اسماعیلی فر، مهدی شیری، ریکاردو، مهدی ترابی، مهدی حسینی و… ویترین خود را با جامی خاطره‌انگیز و رویایی تزیین کند. هدفی که چندان هم آسان نخواهد بود چرا که مدعیان دیگری هم برای قهرمانی دندان تیز کرده‌اند اما نماینده پرهوادار تبریز هم سودای طلسم شکنی و رسیدن به جام را در سر می‌پروراند.

نظر شما