شناسهٔ خبر: 68435063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کل دادگستری یزد:

کمک به دولت جدید وظیفه همگانی است

یزد_ رییس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه کمک به دولت جدید در جهت خدمت به مردم وظیفه همه است، گفت: همه باید در مسیر خدمت دولت به مردم، یار و همراه باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین طهماسبی، در نشست با مسئولان محلی شهرستان تفت، ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر و ادای احترام به سیدالشهدای خدمت، آیت الله رئیسی گفت: همه مسئولان قضائی باید اهتمام خود را برای موفقیت دولت جدید در مسیر تعالی کشور و ارتقا خدمت به مردم بکار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ توان، مجوز و اراده‌ای برای خلل در کار دولت نباید وجود داشته باشد تصریح کرد: عدول از قانون، تعدی به حقوق مردم و تخطی از ولایت، خطوط قرمزی است که اگر از آنها تخطی نشود، هرکس وابسته به هر حزب، جناح و خط سیاسی هم که باشد باید مورد حمایت و کمک قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: باید خروجی و نتیجه کار مسئولان و مدیران در هر پست و مقام که هستند، ارتقای رضایت مردم و تسهیل امور جامعه باشد.

وی بیان کرد: فارغ از اسم‌ها و نام‌ها باید برای تعالی امور مردم کار کرد که این شیوه موجب برکت و ماندگاری کار می‌شود.

حجت الاسلام طهماسبی گفت: اگر جایی برای نام و هوای نفس و بدون خلوص نیت کار شود، هر کاری باشد قدر متیقن سرنوشت محتوم آن بی‌برکتی و فناست.

نظر شما