شناسهٔ خبر: 68432613 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تغییر موضع عجیب رئال: هافبک ما فروشی نیست

مدیران رئال مادرید در چرخش ۱۸۰ درجه‌ای تصمیم گرفتند مانع از جدایی دنی سبایوس شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در چند ماه اخیر اعلام کرده بودند که سبایوس از وضعیتش در رئال مادرید راضی نیست و با توجه به اینکه در فصل گذشته فرصت زیادی برای بازی نداشت ترجیح می‌دهد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال این باشگاه را ترک کند.

با این حال، مدیران رئال با توجه به جدایی تونی کروس علاقه‌ای به از دست دادن این بازیکن نداشتند و امیدوار بودند که بتوانند او را به عنوان بازیکن ذخیره در خط میانی در این تیم حفظ کنند اما در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جدایی این بازیکن به گوش می‌رسید.

1961728

خط خوردن این هافبک اسپانیایی از فهرست رئال مادرید برای بازی شب گذشته برابر لاس پالماس به این شایعات دامن زد و منابع نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که او در آستانه پیوستن به رئال بتیس قرار دارد و با آنها به توافق شخصی رسیده است و رئال هم آماده است تا با دریافت ۱۵ میلیون یورو با جدایی او موافقت کند.

ولی حالا روزنامه مارکا خبر داده است که مدیران رئال مادرید در تغییر موضعی عجیب و غیرمنتظره تصمیم گرفته‌اند که با جدایی این بازیکن مخالفت کنند و او حالا قرار است در ادامه فصل در فهرست این تیم بماند. مارکا مدعی شده که رئال درها را به روی او بسته و به سبایوس اعلام کرده است که باید در این فصل به حضورش در این تیم ادامه دهد و برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کند.

نظر شما