شناسهٔ خبر: 68428740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارتقا ایمنی ۶ محور جاده‌ای پرخطر استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح طرح‌های راهداری با سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: در این راستا با تکمیل و افتتاح ۶ طرح نقاط جاده‌ای پرحادثه ایمنی محورهای مواصلاتی استان بوشهر ارتقا یافت.

صاحب‌خبر -

عبدالکریم اخترشناس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 107 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد اظهار کرد: در این راستا 77 پروژه با سرمایه‌گذاری 900 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افتتاح شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی 30 پروژه با اعتبار 700 میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: در این راستا طرح‌های همچون تعریض و بهسازی پیچ‌های پرحادثه، رفع خطر در گردنه‌ها و بهسازی و روکش آسفالت محور‌های روستایی به طول بیش از 40 کیلومتر افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ایمن‌سازی محورهای پرحادثه جاده‌ای را از جمله طرح‌های افتتاحیه در هفته دولت برشمرد و گفت: در هفته دولت با افتتاح 6 طرح، ایمنی محورهای مواصلاتی استان بوشهر ارتقا یافت.

اخترشناس از ایمن‌سازی پیچ‌های محور جاده‌ای جاشک در شهرستان دیر خبر داد و خاطرنشان کرد: پیچ‌های خطرناک محور جاشک دارای 10 کیلومتر است که طرح رفع خطر این محور به طول 3 کیلومتر با 25 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای برای رفع مشکلات جاده‌ای پرخطر در استان شده است، گفت: از  نقاط جاده‌ای پر حادثه تاکنون مشکلات بیش از 9 گردنه و پیچ خطرناک رفع خطر شده و طرح‌های مهمی در دست اجراست.

انتهای پیام/190

 
 

برچسب‌ها:

نظر شما