شناسهٔ خبر: 68424178 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

علت بستری شدن ابوالفضل پورعرب چیست؟

دلیل بستری شدن ابوالفضل پور عرب در بیمارستان مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو  به نقل از نمناک، به تازگی خبر بستری شدن ابوالفضل پورعرب هنرمند مشهور در رسانه ها منتشر شده که نگرانی طرفداران این بازیگر محبوب را در پی داشته است. 

ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برای عمل جراحی پا در بیمارستان بستری شد. روند درمان این بازیگر در حال انجام و حال عمومی وی رو به بهبود است و جای نگرانی نیست.

 علت جراحی پای ابوالفضل پورعرب مربوط به زخمی شدن او در محل تصویربرداری ساختِ فیلم مستند «سگ» می‌شود، ابوالفضل پورعرب سال گذشته نیز به دلیل همین جراحت و برای کنترلِ عفونت پا چند روزی در بیمارستان بستری بود.

بازیگر فیلم عروس مدتی نیز درگیر بیماری سرطان بود و 30 دی ماه 1389 به دلیل تومور خوش‌خیم در بیمارستان بستری بود، او در یکی از برنامه‌های دورهمی اعلام کرد که تومور وی پس از 3 عمل جراحی بهبود یافته‌ است. 

ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون زادهٔ 1 تیر 1340 است. او چند ازدواج ناموفق داشته و دارای سه فرزند به نام های (رعنا، پوریا و رائیکا) می‌باشد. پور عرب یک نوه به نام دماوند فراهانی‌پور دارد که فرزند دخترش رعنا است.

 او در فیلم هایی چون عروس، نرگس، مردی شبیه باران، چند میگیری گریه کنی، وضعیت سفید، تنها سردار، غریبانه، مسافر، دستهای آلوده، مجنون لیلی، رقص شیطان و... ایفای نقش نموده و جوایز ارزنده ای را کسب کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما