شناسهٔ خبر: 68424048 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ذوب و تساوی از هم جدا نمی‌شوند

خیبر 1 - ذوب آهن 1: میزبان پا پس نکشید!

اولین امتیاز خانگی خیبر و سومین تساوی پیاپی ذوب‌آهن.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" در دیداری جذاب و دیدنی و به ویژه در نیمه دوم، خیبر خرم آباد و ذوب آهن اصفهان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در نیمه اول بازی تقریباً برابر دنبال می‌شد تا اینکه در ۵ دقیقه پایانی شاگردان ربیعی با تدارک حملات از دو جناح دروازه خیبر را باز کردند.

ویدئو: 351571

با شروع نیمه دوم خیبر با سه تغییر پا به زمین گذاشت و این تغییرات در همان دقایق ابتدایی اثر خود را نشان داد. در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار شاگردان مهاجری بود و آنها با حملات همه جانبه و روی یک ضربه ایستگاهی موفق به باز کردن دروازه ذوب آهن شدند. در ادامه تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ثمر نداشت و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

هفته سوم لیگ برتر: پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه: تختی خرم‌آباد

داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: حمید نادری و هیوا بهمنی، داور چهارم: محمدعلی صلاحی، ناظر داوری: یدالله جهانبازی

ترکیب خیبر خرم‌آباد:
محسن سعید چغایی (۴۶ فرید امیری)، محسن طرحانی، علیرضا نقی‌زاده (۴۶ حسین ابرقویی)، حمیدرضا طاهرخانی (۶۵ فراز امامعلی)، علیرضا دغاغله (۸۵ حمید ملکی)، عارف رستمی، سینا خادم‌پور (۴۶ مهران احمدی)، مهرداد قنبری، آنتونیو امواردو باتیستا، آنتونی آکومو آگای و کوین گونهر بولی
سرمربی: رضا مهاجری

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:
پارسا جعفری، سیدمحمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرحسین جدی، پدرام قاضی‌زاده (۶۹ گریگول چابرادزه)، حسن شوشتری (۶۲ پوریا مختاری)، فردین یوسفی، محسن آذرباد (۶۹ کمال کامیابی‌نیا)، مجید علیاری و امید لطیفی (۷۷ احمد شریعت‌زاده).
سرمربی: محمد ربیعی

شرح گل:

خیبر خرم آباد 0- ذوب آهن اصفهان ۱: کرنر از جناح راست را قاضی‌پور روی دروازه خیبر ارسال کرد اما ضربه سر بازیکن ذوب آهن را دروازه‌بان خیبر به خوبی با کف دست راست راهی کرنر کرد. در ادامه و بعد از ارسال کرنر توپ درون محوطه بین بازیکنان دو تیم رد و بدل شد و مدافعین خیبر در دفع توپ ناموفق بودند تا حسن شوشتری با یک ضربه پای چپ سنگین دروازه خیبر را باز کرد.

ویدئو: 351553

خیبر خرم آباد ۱ - ذوب آهن اصفهان ۱: دقیقه ۷۸ ارسال بلند روی تیر دورتر فرود آمد و بازیکن خیبر توپ را با سر روی خط محوطه پنج و نیم متر به بولی رساند. او با ضربه پای چپ توپ را راهی دروازه کرد اما توپ به تیر افقی برخورد کرد و برگشت داده شد اما در برگشت دوباره مقابل کوین بولی قرار گرفت. او این‌بار قدر این موقعیت را دانست و دروازه را باز کرد تا بازی به تساوی بکشد.

ویدئو: 351564

لحظات حساس:

دقیقه ۷: ارسال از زمین خودی و جناح راست ذوب‌آهن، لطیفی رادر محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن بعد از چند قدم نفوذ، ضربه پر قدرتی را راهی دروازه خیبر کرد ولی توپ او بعد از برخورد با تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: توپ‌گیری خوب عارف رستمی و نفوذ او به سمت محوطه ذوب آهن اصفهان، او را با دروازه‌بان گاندوها تک به تک کرد اما ضربه این بازیکن را جعفری درازکش به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۹: خطا در نزدیکی خط محوطه جریمه برای خیبر به دست آمد. عارف رستمی پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه مستقیم سعی در باز کردن دروازه داشت ولی جعفری توپ را با دو دست مشت کرد تا این خطر رفع شود.

دقیقه ۵۶: پارسا جعفری ستاره این لحظات بازی، ارسال از جناح چپ خیبر روی محوطه ذوب آهن به طور موقت توسط مدافعین این تیم دور شد اما توپ نزدیکی‌های شش قدم به کوین بولی رسید و او با کنترل سینه و ضربه سنگین دروازه ذوب آهن را هدف گرفت اما جعفری با یک فوق واکنش و با دست راست توپ را از زیر طاق دروازه به بیرون فرستاد.

🟨کارت زرد:

محمد قریشی (18)

امیرحسین جدی دقیقه (۷۴)

فریبرز گرامی دقیقه (۸۲)

️حواشی:

* با وجود رسیدن دستگاه VAR به ورزشگاه به دلیل عدم اتمام مراحل نصب دستگاه و نرم‌افزار برای این بازی، از کمک داور ویدیویی استفاده نمی‌شود.

2074322

* از این دیدار طبق انتظار استقبال خوبی شده و ورزشگاه تختی مملو از تماشاگر است.

2074304

* سوت داور مسابقه با لحظاتی تاخیر به صدا درآمد.

* داور در دقیقه ۳۰ بازی کولینگ بریک اعلام کرد.

🥇بهترین بازیکن:

پارسا جعفری، دروازه‌بان ذوب آهن اصفهان چند موقعیت جدی را از بازیکنان خیبر گرفت تا تیمش با یک امتیاز از زمین خارج شود.

اتفاق ویژه:

این دیدار قرار بود با کمک داور ویدیویی آغاز شود اما با وجود رسیدن تجهیزات به ورزشگاه تختی خرم آباد به دلیل عدم آمادگی نرم افزاری در نهایت این بازی بدون استفاده از کمک داور ویدیویی برگزار شد.

نظر شما