شناسهٔ خبر: 68423918 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تیم محرم باز هم این بازی را برد

مس 3 - آلومینیوم 1: لک، مرد سرنوشت‌ساز !

مس رفسنجان با نتیجه سه بر یک مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نارنجی پوشان خاتمه پیدا کرد.

ویدئو: 351570

شاگردان محرم نویدکیا در شروع بازی موفق شدن توسط عیسی مرادی به گل برسند اما این گل خیلی زود توسط محمد امین کاظمیان جبران شد و بازی در نیمه اول با نتیجه ۱-۱ ادامه پیدا کرد. البته در پایان نیمه نخست به سود آلومینیوم اراک ضربه پنالتی اعلام شد اما حامد لک این توپ را مهار کرد.

در ادامه این بازی، مس رفسنجان مقابل ایرالکو عملکرد رضایت‌بخشی داشت و تلاش بازیکنان مس رفسنجان در ادامه میسر شد و آنها موفق شدند باز هم توسط عیسی مرادی به گل دوم برسند. 
پس از آن شاگردان مجتبی حسینی تمام تمرکز خودشان را برای جبران گل خورده به کار گرفتند اما در آخرین لحظات بازی روی یک غافلگیری، اسپاهیو و علی شجاعی دو تعویض تازه وارد محرم نویدکیا روی یک همکاری فوق‌العاده دروازه آلومینیوم را برای سومین بار باز کردند.

این نخستین پیروزی مس رفسنجان در این فصل بود و با ۴ امتیاز اکنون موقتا در رده هفتم قرار گرفت و آلومینیوم اراک با ۲ امتیاز به رتبه یازدهم رسید.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران - لیگ بیست و چهارم 
پنجشنبه ۸ شهریور ساعت ۱۹:۱۵
ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
داور: فرهاد امینی/ کمک‌ها: بهزاد پناهی و رضا حیدری/ داور چهارم: مصطفی بینش/ ناظر: سعید بطایی

🟢ترکیب آلومینیوم اراک:
محمد خلیفه، احسان قهاری (طاها محبی‌پور_86)، سیدمهران موسوی (ابوالفضل قنبری-85)، بهروز نوروزی فرد (امیر ابراهیم‌زاده_86) بهرام گودرزی، میلاد بدرقه، عارف حاجی‌عیدی، امین جهان‌کهن (علی لطیفی-95)، محمدامین کاظمیان (علی وطن‌دوست-95)، رضا جبیره و محمدمهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی

🟠ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، حسن جعفری (عرفان شهریاری_73)، مجید نصیری، محمدرضا مهدی‌زاده، میثم تیموری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشید باقری، محمد علی‌نژاد (علی شجاعی-95)، فرشید اسماعیلی (سباستین اسپاهیو_73)، بهنام برزای و عیسی مرادی (مهدی شریفی-73)
سرمربی: محرم نویدکیا

لحظات حساس:

دقیقه ۳: آلومینیوم اراک بازی را بهتر شروع کرده و به مانند بازی قبلی این تیم سعی دارند در همین شروع کار به گل نخست برسند.

دقیقه ۲۳: ضربه خطرناک مرادی با اختلافی کم به بیرون رفت.

2074425

دقیقه ۳۲: خطای صورت گرفته بر روی کاظمیان توسط داور بازی پنالتی اعلام شد.

دقیقه ۳۶: مهران موسوی پنالتی خودش را زد اما حامد لک، دروازه‌بان مس رفسنجان، بهتر عمل کرد و این توپ را مهار کرد.

2074426

دقیقه ۴۶: ضربه خوب قهاری با مهار فوق‌العاده حامد لک همراه شد.

دقیقه ۷۸: رضا جبیره در مورد گلزنی قرار گرفت اما حامد لک با یک سیو جانانه آن را مهار کرد و آلومینیومی‌ها را از رسیدن به گل دوم محروم نگه داشت.

2074427

🟨کارت زرد:

محمد مهدی لطفی(59)

شرح گل:

مس رفسنجان ۱-۰ آلومینیوم اراک (عیسی مرادی دقیقه ۱۴): پاس جعفری از خط دفاع در میانه زمین به باقری رسید و او هم به سادگی عیسی مرادی را در آشفتگی خط دفاع آلومینیوم اراک پیدا کرد تا این بازیکن در تک به تک با خلیفه به سادگی گل اول بازی را به ثمر برساند.

ویدئو: 351544

مس رفسنجان ۱-۱ آلومینیوم اراک (محمدامین کاظمیان دقیقه ۱۶): ارسال قهاری از سمت راست با ضربه سر خوب کاظمیان همراه شد و آلومینیوم خیلی زود گل خورده را جبران کرد.

ویدئو: 351545

مس رفسنجان ۲-۱ آلومینیوم اراک (عیسی مرادی دقیقه ۶۴): ضربه سر ضرب عیسی مرادی توسط خلیفه مهار شد اما توپ پس از برخورد به انگشتانش درون دروازه آلومینیوم جا گرفت.

ویدئو: 351557

مس رفسنجان ۳-۱ آلومینیوم اراک (علی شجاعی دقیقه ۹۵): اشتباه عجیب مدافعان آلومینیوم اراک باعث شد، توپ به اسپاهیو برسد و مهاجم مس رفسنجان با گذر از مدافعان این تیم، شجاعی را در نقطه کور دروازه صاحب توپ کرد و این بازیکن دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد.

ویدئو: 351566

بهترین بازیکن:

عیسی مرادی با توجه به دبلی که در این بازی داشت عملکرد خوبی داشت که البته روی دو گل او نمی‌توان از خلاقیت فوق‌العاده فرشید باقری و فرشید اسماعیلی گذر کرد.

اتفاق ویژه:

اتفاق ویژه: آلومینیوم اراک می‌توانست به لطف گل شدن پنالتی مهران موسوی جریان بازی را به کلی تغییر دهد ولی مهار حامد لک مانع از این اتفاق شد و اگر آلومینیوم اراک به گل دوم در پایان نیمه نخست می‌رسید احتمالا برنده بازی عوض می‌شود. همچنین این چهارمین برد متوالی مس رفسنجان برابر آلومینیوم اراک بود و اراکی‌ها در ده بازی تنها ۲ بار به پیروزی رسیده‌اند.

نظر شما