شناسهٔ خبر: 68422886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

مقاومت عراق: نیروگاه برق حیفا را با پهپاد هدف قرار دادیم مقاومت عراق: نیروگاه برق حیفا را با پهپاد هدف قرار دادیم

مقاومت اسلامی عراق صبح پنج‌شنبه اعلام کرد نیروگاه برق صنعتی شهر حیفا را با پهپاد هدف قرار داده است. به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نیروگاه برق صنعتی «آلون تافور» در حیفا واقع در اراضی اشغالی فلسطین را با پهپاد هدف قرار داده است. مقاومت عراق در ادامه بیانیه خود

صاحب‌خبر -

مقاومت اسلامی عراق صبح پنج‌شنبه اعلام کرد نیروگاه برق صنعتی شهر حیفا را با پهپاد هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نیروگاه برق صنعتی «آلون تافور» در حیفا واقع در اراضی اشغالی فلسطین را با پهپاد هدف قرار داده است.

مقاومت عراق در ادامه بیانیه خود تاکید کرد که این عملیات در ادامه رویکرد آن برای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر، در راستای پشتیبانی از غزه و در پاسخ به کشتارهایی انجام شد که رژیم صهیونیستی در حق کودکان، زنان و سالخوردگان فلسطینی در نوار غزه مرتکب می‌شود.

مقاومت عراق در پایان بیانیه خود نیز تاکید کرد که به انهدام استحکامات دشمن ادامه می‌دهد.

۲ روز قبل نیز مقاومت عراق از حمله پهپادی خود به یک هدف مهم در حیفا واقع در اراضی اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، حمله پهپادی به نیروگاه برق آلون تافور در حالی انجام شد که رژیم صهیونیستی نگران سناریوی تاریکی در صورت گسترش درگیری‌ها با محور مقاومت است.

روزنامه آمریکایی «پولیتیکو» در این رابطه افشا کرد، یکی از مسایلی که رژیم صهیونیستی را به اجتناب از جنگ در ۲ جبهه و رویارویی همزمان با حزب‌الله و حماس سوق داد، این است که نمی‌تواند تعطیلی همزمان ۲ نیروگاه «تامار» و «لفیتان» را تاب بیاورد و همین‌طور این رژیم جایگزینی برای گاز ندارد.

این روزنامه آمریکایی با یادآوری کمپین‌های تحریمی که کشورهای عربی در پی جنگ‌های منطقه‌ای سال‌های ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۳ در پیش گرفتند و موجب بروز بحران‌های ویرانگر انرژی برای رژیم صهیونیستی شد، نوشت که دسترسی به نفت خام، بنزین و گازوئیل برای مدت‌های طولانی است که دردسر بزرگی را برای سیاستگذاران صهیونیست ایجاد کرده است.

منبع: etemadonline-672894

نظر شما