شناسهٔ خبر: 68422847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران:

عملیات اجریی ۵۲ پروژه آبرسانی و فاضلاب مازندران آغاز شد

نکا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از آغاز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه آبرسانی و فاضلاب آبفای استان با اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده عصر پنجشنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه آبرسانی و فاضلاب آبفای مازندران که به صورت نمادین در شهرک شهید سلیمانی شهرستان نکا برگزار شد با اشاره به تنش آبی در مازندران اظهار کرد: ما حدوداً از ۱۰ درصد آب‌های سطحی استفاده می‌کنیم و این امر در حالی است که طی سال‌های گذشته با اتفاق‌های روبرو شاهد تنش آبی در استان بودیم.

وی افزود: به لطف دولت سیزدهم در سفرهای استانی دور اول و دوم مصوبات خیلی خوبی در حوزه آب مازندران تصویب شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه طبق اولویت‌ها در بحث مولدسازی فاضلاب ورود پیدا کردیم تصریح کرد: همانطور که بحث شبکه جمع آوری فاضلاب به عنوان یکی از معضلات اصلی و مطالبات مردمی به شمار می‌رود خوشبختانه با رایزنی‌های انجام شده در حوزه مولدسازی فاضلاب طرح‌های خوبی در سطح استان دیده شده است.

به گفته برارزاده با آغاز عملیات اجرایی ۵۲ پروژه آبرسانی و فاضلاب آبفای مازندران و اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان جمعیت ۵۲۰ هزار نفری از مردم سطح استان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

این مقام مسئول در خصوص شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح فاضلاب مسکن مهر با اعتبار ۷۵۸ میلیارد ریال آغاز به کار کرد که در این راستا ۱۰ هزار نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی متذکر شد: اگر این پروژه با همین نگاه و همین قدرت پیش برود تا یکسال آینده این پروزه به بهره برداری می‌رسد.

نظر شما