شناسهٔ خبر: 68422420 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با ستاره ایتالیایی تا 2028

رسمی: فدریکو کیه‌زا به لیورپول پیوست

لیورپول دقایقی پیش اعلام کرد که فدریکو کیه‌زا را با قراردادی 4 ساله به ارزش 12.5 میلیون پوند خریده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام لیورپول توانست دومین انتقال تابستانی خود را نهایی کند. قرمزها امروز فدریکو کیه‌زا، وینگر یوونتوس، را با مبلغ 10 میلیون پوند به خدمت گرفتند و 2.5 میلیون پوند نیز بر اساس متغیرها پرداخت خواهد شد.

2074208

کیه‌زا 26 ساله با قراردادی 4 ساله به این باشگاه پیوست و اولین خرید آرنه اشلوت است که به باشگاه می‌آید. لیورپول اخیرا انتقال گئورگی مامارداشویلی را نیز نهایی کرده بود ولی او از فصل بعد برای لیورپول بازی خواهد کرد.

این مهاجم ستاره تیم ایتالیا در یورو 2020 بود و با این تیم قهرمان شد. کیه‌زا در یورو 2024 نیز آتزوری را همراهی می‌کرد.

او در اولین حرف‌هایش بعد از این انتقال گفت: «من خیلی خوشحالم که بازیکن لیورپول هستم. وقتی ریچارد هیوز با من تماس گرفت و گفت، می‌خواهی به لیورپول بپیوندی؟ من بلافاصله گفتم بله، زیرا تاریخ این باشگاه را می‌دانم، می‌دانم چه لیورپول چه ارزشی برای هوادارانش دارد. من خیلی خوشحالم و نمی‌توانم برای شروع صبر کنم.»

2074207

کیه‌زا در اولین فصل حضور خود در یووه فوق العاده بود و در تیم منتخب سری آ قرار گرفت، اما پس از مصدومیت شدید زانو در ژانویه 2022 که نیاز به جراحی داشت، دیگر نتوانست به فرم قبلی برگردد.

کیه‌زا در 131 بازی برای یوونتوس 32 گل به ثمر رساند، از جمله 10 گل در 37 بازی فصل گذشته.

تیاگو موتا، سرمربی تازه منصوب شده یوونتوس، کیه‌زا را از ترکیب تیم اول خود در این فصل کنار گذاشت و چون قرارداد او تابستان آینده به پایان می‌رسید، بهترین تصمیم جدایی بود و او حالا برای لیورپول بازی خواهد کرد.

نظر شما