شناسهٔ خبر: 68422290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در جلسه کمیته انضباطی ؛

اتفاقات و درگیری ملی پوشان تنیس روی میز بررسی شد

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز پیرامون اتفاقات و حواشی رقابت های انتخابی تیم ملی آقایان در برخورد با خاطیان این رقابتها برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز پیرامون اتفاقات و حواشی مسابقات انتخابی تیم ملی مردان در سالن کنفرانس فدراسیون تنیس روی میز و با ریاست یزدان قبادی رئیس کمیته انضباطی برگزار شد.

در جلسه رسیدگی به تخلفات افراد خاطی، باتوجه به گزارش سرداور و مسئول برگزاری مسابقات، به درگیری رخ داده میان افشین نوروزی در مسابقه با بنیامین فرجی و درگیری لفظی با داور مسابقه و همچنین گزارش دبیرکل فدراسیون و تایید پرسنل پیرامون حواشی رخ داده و بکار بردن الفاظ ناشایست توسط افشین نوروزی پس از پایان مسابقه انتخابی در پی انتخاب نشدن این بازیکن در تیم ملی و همچنین گزارش سرداور مسابقات از درگیری در مسابقه میلاد عابدینیان و بنیامین فرجی با رضا فرجی و همچنین حرکت ناشایست حمیدرضا طاهرخانی تصمیم گیری شد.

در این جلسه یزدان قبادی رئیس کمیته بدوی (رئیس کمیته انضباطی)، یاسر عباسی و مهدی نادی (آنلاین) از اعضای کمیته بدوی حضور داشتند

به گفته ی قبادی رئیس کمیته بدوی، رأی متخلفان در چند روز آینده صادر خواهد شد.

نظر شما