شناسهٔ خبر: 68418133 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

سیمئونه: هواداران حق دارند ناراحت باشند

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، می‌گوید به گلایه طرفداران از تغییرات در تیمش اهمیت زیادی نمی‌دهد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سوم لالیگا اتلتیکومادرید به مصاف اسپانیول رفت و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

دیه‌گو سیمئونه از عملکرد اتلتیکو مقابل اسپانیول تمجید کرد، اما همچنین از این گلایه کرد که تیمش در پایان بازی دقت کافی نداشت تا دومین تساوی آن‌ها در فصل جدید رقم بخورد.

او در نشست خبری پس از بازی گفت: "ما به کارهای مثبتی که انجام دادیم پایبند خواهیم بود، یعنی همان 30 دقیقه که تیم موقعیت‌های زیادی را در مقابل یک دفاع بسیار سازمان یافته ایجاد کرد. ما چهار یا پنج موقعیت برای گلزنی داشتیم. در 15 دقیقه پایانی نیمه اول از شدت بازی کاسته شد و سپس می‌خواستیم با همین تغییرات ادامه دهیم."

نیاز تیم؟

من همه نکات مثبت را قبول می‌کنم، با بررسی بازی در نیمه اول، باید از نظر قدرت پیشرفت کنیم، چون در فوتبال این نیاز هر روز آشکارتر می‌شود.

نتیجه بازی؟

دوست داشتیم برنده شویم، همه راه‌ها را امتحان کردیم. ما رینیلدو را به جای سورلوث آوردیم چون تیم در حال تجزیه بود و وقتی تیمی از هم می‌پاشد، می‌تواند برنده یا بازنده باشد و من این را دوست ندارم، ترجیح می‌دهم آن را کنترل کنم. می‌خواستم تیم ریتم نیمه اول را حفظ کند و در بخش‌هایی از نیمه دوم این کار را انجام دادیم.

گلایه هواداران از تعویض‌ها؟

این طبیعی و قابل درک است، آن‌ها هوادار هستند و اگر من هم هوادار بودم، همین فکر را می‌کردم، اما من مربی تیم هستم.

تغییر نگرش در نیمه دوم؟

تیم همچنان به بازی‌سازی و ایجاد خطر جلوی محوطه جریمه حریف ادامه داد، اسپانیول هم مطمئن شد که موقعیت‌های زیادی نداشته باشیم و در مجموع موفق به گلزنی نشدیم.

 

نظر شما