شناسهٔ خبر: 68418108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جابه‌جا زائران اربعین از استان بوشهر بوشهر افزایش یافت

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهرمجموع جابه‌جایی زائرین از بوشهر به مرز و از مرز به مقصد استان را ۲۶ هزار نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد زائر توسط ۳۰۰ دستگاه اتوبوس جابه‌جا شده‌اند.

صاحب‌خبر -

رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه همه زائرین اربعین حسینی استان بوشهر به سلامت برگشته‌اند اظهار داشت: از 16 مرداد تا 6 شهریورماه امسال ابتدای ماه صفر تا یک روز بعد از اربعین 26 هزار و 629 زائر اربعین با ناوگان حمل و نقل مسافری استان بوشهر جابه‌جا شدند.

وی افزود: این تعداد مسافر در قالب 926 سفر سرویس از شهر‌های استان بوشهر به سمت پایانه مرزی شلمچه و بالعکس جابه‌جا شدند.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: جابجایی این تعداد زائر با توجه به شرایط جوی نامناسب، با پشتکار شبانه‌روزی رانندگان حمل و نقل عمومی استان صورت گرفته است.

جعفری یادآور شد: امسال 300 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری استان در عملیات اربعین اختصاص یافته بود که خوشبختانه با تأمین به موقع ناوگان خصوصاً در زمان بازگشت در مرز، جابجایی زائران در شرایط عادی و بدون ثبت هیچ حادثه‌ای رقم خورد.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های راهداری برای ارتقا ایمنی جاده‌های استان بوشهر اضافه کرد: کارکنان و اکیپ‌های اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر به مرز مهران اعزام شدند و به‌صورت شبانه‌روزی خدمات لازم را ارائه کردند.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: جابه‌جایی این تعداد زائر اربعین حسینی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/190/.

برچسب‌ها:

نظر شما