شناسهٔ خبر: 68417538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۷۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در زنجان به بهره برداری رسید

زنجان-۷۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر زنجان روز پنجشنبه با حضور دکتر افشارچی استاندار زنجان در هفتمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار زنجان در حاشیه تحویل کلید یکی از این واحدهای مسکونی به مالک آن، گفت: در زمان حاضر وضعیت همه طرح های نهضت ملی مسکن در استان به شرایط امیدوارکننده ای رسیده و ساخت و تکمیل این واحدها شتاب خوبی گرفته است.

محسن افشارچی ادامه داد: کار ساخت هفت هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به اتمام رسیده و از این تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ واحد به صورت کامل به متقاضیان تحویل شده است.

استاندار زنجان گفت: نهضت ملی مسکن طرح بزرگی است و چنین طرحی با این ابعاد، سختی ها و دشواری هایی دارد، از این رو از صبر و همراهی مردم و متقاضیان در استان تشکر می کنم.

افشارچی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان امسال تعداد واحدهای تکمیل و تحویل شده نهضت ملی مسکن در استان به ۱۰ هزار واحد برسد.

طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲و احد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری، مسکن روستایی در استان زنجان تولید خواهد شد که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

نظر شما