شناسهٔ خبر: 68417263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه کردستان:

اربعین فرصت خدمتگزاری به زائران را فراهم کرد

سنندج_نماینده ولی فقیه در کردستان با تقدیر از دست‌اندرکاران ایام اربعین حسینی گفت: اربعین فرصت خدمتگزاری به زائران اباعبدالله الحسین را فراهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح پنج شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای دولت که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: خدمتگزاری شاخصه‌هایی دارد که احترام و توجه لازمه آن است.

وی افزود: علم، عدالت، مطالعه و به‌روز بودن اساس خدمتگزاری است که فرد خدمتگزار باید به آنها اشرافیت داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که آفت خدمتگزاری محسوب می‌شود روزمرگی است و نباید اجازه داد این امر در کارهای فرد خدمتگزار نفوذ کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: قانون‌مداری، ساده‌زیستی، عدم دست درازی به بیت‌المال، جلوگیری از اسراف و تبذیر ویژگی‌های فرد خدمتگزار را شکل می‌دهند.

تواضع و احترام اولویت خدمتگزاران به مردم باشد

حجت‌الاسلام پورذهبی اعلام کرد: تواضع واحترام به مردم وتکریم ارباب رجوع، پرهیز از منت‌گذاری، اخلاص در عمل، عدم تبعیض در خدمتگزاری به مردم باید مورد توجه افراد خدمتگزار باشد اولویت آنها در روند خدمت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ایام اربعین خدمات این استان به زائران ستودنی بود، افزود: اربعین فرصت خدمتگزاری به زائران اباعبدالله الحسین را فراهم کرد وجا دارد از تمامی دست‌اندرکاران این امر تقدیر کرد.

وی در این مراسم از خدمات دولت سیزدهم در استان کردستان و تلاش‌های استاندار کردستان تقدیر کرد.

نظر شما