شناسهٔ خبر: 68412449 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

روایت باورنکردنی مردی از قتل مشکوک همسرش

مردی نحوه قتل همسرش را روایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، «سه سارق به خانه ام هجوم آوردند، همسرم را به قتل رساندند و مرا زخمی کردند اما در نقشه سرقت خود ناکام ماندند و گریختند.» این گفته های مرد میانسالی است که مدعی است همسرش قربانی سرقتی مرگبار شده است.

«سه سارق به خانه ام هجوم آوردند، همسرم را به قتل رساندند و مرا زخمی کردند اما در نقشه سرقت خود ناکام ماندند و گریختند.»این گفته های مرد میانسالی است که مدعی است همسرش قربانی سرقتی مرگبار شده است.

ظهر روز سه شنبه به قاضی سالار صنعتگر بازپرس ویژه قتل پایتخت خبر رسید که زنی ۶۰ ساله در خانه اش واقع در شرق پایتخت به قتل رسیده است. جسد این زن در قسمت نشیمن آپارتمان و پیکر نیمه جان شوهرش کمی آنطرف تر روی مبل افتاده بود. زن میانسال بر اثر خفگی به قتل رسیده و آثار جراحات روی گردنش مشهود بود. شوهر این زن اما از ناحیه دست دچار جراحت شده و به نظر می رسید با تیغ بریده شده است. به دستور بازپرس جنایی جسد زن به پزشکی قانونی انتقال یافت و شوهر وی نیز پیش از انتقال به بیمارستان به کارآگاهان گفت: من و همسرم در خانه بودیم که زنگ در آپارتمان به صدا در آمد. در را که باز کردم با ۳ مرد غریبه مواجه شدم. آنها به سمت من و همسرم حمله کردند و قصد سرقت اموال خانه را داشتند. ما اما به جدال با آنها پرداختیم و در نهایت سارقان، همسرم را به قتل رساندند و مرا زخمی کردند. سپس از ترسشان و بی آنکه سرقتی انجام دهند، فرارکردند. وی ادامه داد: من که به شدت زخمی شده بودم به سختی موبایلم را برداشتم و با پسرم تماس گرفتم. موضوع را به او اطلاع دادم و پسرم نیز با پلیس و اورژانس تماس گرفت و خودش را به خانه ما رساند.

شوهر ۶۵ ساله مقتول، هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت درمان است. تحقیقات در این پرونده از سوی کارآگاهان جنایی پایتخت ادامه دارد تا معمای این حادثه رازگشایی شود.

برچسب‌ها:

نظر شما