شناسهٔ خبر: 68410945 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

فصل جدید Rainbow Six Siege با نام Operation Twin Shells معرفی شد

صاحب‌خبر -

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) از فصل Operation Twin Shells و اپراتور مدافع جدید به نام Skopos برای بازی Rainbow Six Siege رونمایی کرد.

Skopos نخستین اپراتور یونانی بازی بوده و در اصل یکی از قدیمی‌ترین اپراتورهای Rainbow به شمار می‌رود. او پیش‌تر در Rainbow Six: Rogue Spear و Rainbow Six 3: Raven Shield حضور داشته است. او سال‌ها پیش از وقایع Siege توسط بمبی که Deimos منفجر کرده بود فلج و از خدمت معاف شد. حال او برای انتقام بازگشته است.

تریلر معرفی Skopos را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

با توجه به وضعیت جسمانی‌اش، Skopos در میدان مبارزه از دو ربات جنگی استفاده می‌کند. این دو ربات دارای سلامتی و سرعت متوسط (۲) هستند. بازیکن می‌تواند میان این دو جابجا شود و با استفاده از آن‌ها به سرعت در نقشه جابجا شود. البته بازیکن در یک زمان تنها می‌تواند یکی از آن‌ها را کنترل کند و با کشته شدن ربات اصلی، بازیکن از راند خارج می‌شود و نمی‌تواند کنترل دیگری را برعهده بگیرد.

پس از گذشت دو سال بالاخره یک سلاح اصلی جدید به Siege خواهد آمد. PCX-33 یک Assault rifle است که در اختیار ربات‌ها Skopos قرار می‌گیرد.

دیگر تغییر مهمی که با Operation Twin Shells بر بازی اعمال می‌شود، متعادل‌سازی سه اپراتور Dokkaebi، Nokk و Solis است. Dokkaebi دیگر از ابتدای راند دو تماسش را در اختیار ندارد و برای هر بار تماس باید ۴۵ ثانیه صبر کند. Solis نیز قسمت دوم متعادل‌سازی‌اش را دریافت می‌کند، او دیگر قادر به تشخیص گجت‌های اسکن شده در حالت عادی نیست و برای این کار باید از ویژگی اصلی گجتش استفاده کند. علاوه بر این در صورت اسکن کامل، حضور Solis به مهاجمان اطلاع داده می‌شود. قابلیت Nokk دیگر در هنگام راه رفتن و ایستادن مصرف نمی‌شود و تنها در صورت دویدن و شلیک مقدارش کاهش می‌یابد.

سازندگان بازی همچنین خبر دادند که به منظور مقابله با سازندگان تقلب‌ها از سیستم Binary Hardening استفاده خواهند کرد که ساخت تقلب را بسیار دشوار می‌کند.

Siege Cup پلی‌لیست جدید بازی است که به صورت بتا در Operation Twin Shells در اختیار بازیکنان رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد.

بازی Rainbow Six Siege هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

AMIR REZA K

نظر شما