شناسهٔ خبر: 68408475 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

کشف بیش از ۲ تن انواع موادمخدر در آذربایجان غربی

سردار جهانبخش از تداوم قاطعانه برنامه های امنیت محور پلیس خبر داد و گفت: با همه توان خود در میدان خدمتگزاری به مردم تلاش و در این راه آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -
فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی با اشاره به کشف بیش از ۲ تن انواع مخدر در سطح استان، گفت: مبارزه با مواد مخدر به عنوان یکی از اولویتها و راهبردهای اصلی برای پلیس استان است.
 
به گزارش ایسنا؛ سردار رحیم جهانبخش،۷ شهریور ماه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: از ابتدای سال تاکنون همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان با مجاهدت ها و تلاش های مستمر خود طی عملیات های گسترده و متعدد در اقصی نقاط استان موفق به کشف ۲ تن و ۱۴۱ کیلو انواع مواد مخدر و اجرای ۷۵۷ مرحله طرح عملیاتی در مناطق آلوده، پاتوقهای مصرف و اماکن توزیع مواد مخدر شده است.
 
وی با اشاره به پاکسازی ۲۱۹ نقطه و ۱۲۶ محله آلوده در سطح استان گفت: ۳۰ فقره باند قاچاق و ترانزیت و توزیع مواد مخدر با مجاهدت های شبانه روزی همکارانم منهدم و در راستای ضربه به بنیان مالی؛ بالغ بر ۱ همت از اموال و دارایی های قاچاقچیان نیز توقیف شده است.
 
فرمانده انتظامی استان در ادامه به اشاره به کشف ۵۴۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر در مردادماه سال جاری، اظهار داشت: در مرداد ماه سال جاری ۵۲۴ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و ۱۸ مرکز آلوده به توزیع و مصرف مواد مخدر پلمپ و  ۱۶۷ طرح عملیاتی در مناطق آلوده اجرا شده است که نشان از عزم جدی برای مقابله با قاچاق مواد مخدر دارد.
 
سردار جهانبخش در پایان از تداوم قاطعانه برنامه های امنیت محور پلیس خبر داد و گفت: با همه توان خود در میدان خدمتگزاری به مردم تلاش  و در این راه آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم خواهیم کرد. 

برچسب‌ها:

نظر شما