شناسهٔ خبر: 68407934 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

نیسان Sentra ۲۰۲۵

سدان خوش قیمت و اقتصادی

عصر خودرو- قیمت بالاترین نیسان سنترا با قیمت پایین‌ترین هوندا سیویک تقریبا برابر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در سال های اخیر خودرو های جدید از مدل قبلی گران‌تر هستند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که یک خودروی اقتصادی و کاربردی و در عین‌حال با کیفیت میخواهید، باید به ترند جهانی کراس‌اور ها توجه نکنید و به فکر خرید یک سدان جمع و جور باشید.

سدان جمع و جور یا به عبارتی کامپکت شرکت نیسان یک گزینه ایده آل است. تغییراتی که این خودرو برای مدل 2025 به خود دیده در جهت کاهش قیمت و کاربردی بودن آن است.
خوش قیمت‌ترین عضو خانواده سنترا 2025 به اسم Sentra S از 22.730 دلار شروع می‌شود و تریم بالای Sentra SR هم شروع قیمتی از 25.730 دلار دارد که یعنی بالاترین تریم سنترا حدودا 385 دلار از ارزان‌ترین Honda Civic گران‌تر است. این یعنی به جای خرید پایین‌ترین تریم هوندا سیویک شما می‌توانید بالاترین تریم نیسان سنترا را داشته باشید.

نیسان سنترای جدید قیمت بهتری از تویوتا کرولای  23.270 دلاری و هیوندا النترای 22.775 دلاری دارد. همچنین کیا K4 با قیمت 23.145 دلار از سنترا گران‌تر است. فولکس‌واگن جتا با قیمت 22.660 دلار کمی از نیسان ارزان‌تر است اما این هم به دلیل وجود جعبه‌دنده 6 سرعته دستی در این خودرو است.
شرکت نیسان برای یک خودرو اقتصادی امکانات خوبی در نظر گرفته که با در نظر گرفتن اختلاف قیمت تریم های این خانواده واقعا قابل توجه است.

نیسان از یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری برای این مدل استفاده کرده که 149 اسب‌بخار قدرت دارد و با یک گیربکس اتوماتیک ترکیب شده است که تقریبا با هوندا سیویک، هیوندا النترا ، کیا کی4 و تویوتا کرولا مشترک است. برخلاف النترا ، کی4 و سیویک، مدل هایبرید برای سنترا در نظر گرفته نشده و برخلاف جتا و کی4 هیچ پیشرانه توربوشارژی به روی سنترا نخواهیم دید.
نیسان سنترا 2025 نسبت به تریم های انتخابی با امکانات خوبی فروخته خواهد شد که تفاوت قیمت خیلی زیادی با یکدیگر ندارند‌.

صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با Android Auto و Apple CarPlay
صندلی های عقب تاشو
سیستم هشدار خطر و نظارتی 360 درجه نیسان
رادار نقطه کور
هشدار برخورد جلو و عقب
ترمز گیری اضطراری
هشدار خروج از خط
هشدار ترافیک عقب
کروز کنترل تطبیقی
سیستم صوتی با 6 بلندگو برند Bose
رینگ های 16 یا 17 اینچ آلمینیومی
دوربین 360 درجه پارک
صندلی راننده برقی
تهویه خودکار
صندلی گرم‌کن
چراغ های LED
گرم‌کن فرمان

برچسب‌ها:

نظر شما