شناسهٔ خبر: 68406812 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

هافبک منچستریونایتد به برنلی پیوست

هانیبال مجبری با قراردادی چهار ساله از منچستریونایتد جدا شد و به باشگاه برنلی پیوست.

صاحب‌خبر -

مجبری در سال ۲۰۱۹ به عنوان بازیکن با استعداد از آکادمی موناکو جدا شد و به تیم جوانان منچستریونایتد پیوست و خیلی زود توجه اعضای کادر فنی تیم اول این باشگاه را به خود جلب کرد و توانست در سال ۲۰۲۱ وارد فهرست تیم بزرگسالان شود.

با این حال، این هافبک جوان فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایش در این تیم پیدا نکرد و در نهایت در تابستان سال ۲۰۲۲ با قرارداد قرضی و یک ساله به بیرمنگام سیتی پیوست تا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد و پس از آن هم در نیم فصل دوم فصل قبل به مدت شش ماه در سویا توپ زد.

او پس از پایان رقابت‌های فصل قبل بار دیگر در اختیار یونایتد قرار گرفت و رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که این باشگاه به دنبال فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال است و دقایقی پیش باشگاه برنلی با انتشار پستی اعلام کرد که این بازیکن را با قراردادی چهار ساله به ارزش ۱۰.۶ میلیون یورو با بند پاداش به خدمت گرفته است.

مجبری حالا امیدوار است که بتواند به این تیم در کسب سهمیه صعود از چمپیونشیپ انگلیس و بازگشت به رقابت‌های لیگ برتر این کشور کمک کند. شیاطین سرخ بند خریدی را هم در صورت فروش این بازیکن در آینده در قرارداد او با برنلی قرار داده‌اند.

 

منبع:طرفداری

برچسب‌ها:

نظر شما