شناسهٔ خبر: 68404936 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

چه تعداد واحد نهضت ملی مسکن تحویل داده شد؟

منبع: ایرنا

اقتصادنیوز: علی محمد زنگانه اظهار کرد: در گلستان برای بیش از ۶۲ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی در ۳۳ ماه گذشته پروانه صادر و یا عملیات ساخت آنها آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، استاندار گلستان اجرای طرح نهضت ملی مسکن را یکی از نیازهای ضروری مردم برشمرد و گفت: پنج هزار واحد مسکونی در ۳۳ ماه گذشته تحویل مردم استان شد.

علی محمد زنگانه روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های مسکن در روستای حاجی‌قوشان گنبدکاووس به خبرنگاران، اظهار کرد: در گلستان برای بیش از ۶۲ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی در ۳۳ ماه گذشته پروانه صادر و یا عملیات ساخت آنها آغاز شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰ هزار مورد از پروانه‌های صادر شده مربوط به روستاهاست که بیش از ۱۷ هزار واحد با انعقاد قرارداد وارد عملیات ساخت و ساز شده که ۱۰ هزار واحد آن مرحله سفت کاری را رد کرد و پنج هزار واحد آن تحویل مردم شده است.

استاندار گلستان گفت: به صورت متمرکز در استان ۱۷۷ طرح هادی به بهره برداری رسید که سهم گنبدکاووس با توجه به تعداد بالای روستاها ۲۱ طرح هادی است.

زنگانه افزود: امروز شاهد افتتاح سیصد و هجدهمین واحد مسکونی که از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال ساخته شده در روستای حاجی قوشان هستیم و در ساخت آن الگوی معماری اسلامی رعایت شده است.

وی بیان کرد: بنیاد مسکن علاوه بر روستاها در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هم به عنوان قائم مقام مسکن و شهرسازی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه می‌کند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما