شناسهٔ خبر: 68404073 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فروزنده اعلام کرد؛

پرداخت معوقات کارکنان شهرداری تهران

معاون شهردار تهران اعلام کرد: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته، احکام ترمیم حقوق کارکنان ثابت در حال اخذ از حوزه منابع انسانی است و محاسبات لازم برای پرداخت آن بدون هیچ وقفه ای انجام گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، لطف‌الله فروزنده معاون شهردار تهران در حاشیه جلسه مدیران ارشد شهرداری تهران، ضمن تاکید بر نگاه ویژه شهردار تهران در موضوع حمایت از معیشت و رفاه کارکنان پرتلاش شهرداری، گفت: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، احکام ترمیم حقوق کارکنان ثابت در حال اخذ از حوزه منابع انسانی است و محاسبات لازم برای پرداخت آن بدون هیچ وقفه‌ای انجام گرفته است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه احکام جدید کارکنان ثابت بعد از واریز حقوق مردادماه در حال دریافت است، گفت: مقرر شد معوقات ناشی از تأثیر آیتم ترمیم حقوق در فیش‌های آتی کارسازی گردد.

فروزنده ضمن تاکید بر محاسبه مبالغ بر اساس احکام صادره جدید برای کارکنان ثابت، گفت: فرآیند و پیچیدگی محاسبات برای این تعداد از احکام نیازمند زمانی در حدود ۲۲ روز دارد که با تلاش و کار جهادی صورت گرفته زمان اتمام تمام این فرآیندها از جمله تأیید، محاسبه، مغایرت گیری و … به کمتر از ۱۰ روز تقلیل پیدا کرد و این معاونت تلاش می‌کند با تأمین منابع مالی لازم به محض اخذ اطلاعات کامل نسبت به کارسازی معوقات در فیش همکار اقدام کند.

نظر شما