شناسهٔ خبر: 68403213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

مهاجم الهلال، دشمن خونی کامارای سپاهان!

ابوبکر کامارا با الکساندر میتروویچ روزهای خاص زیادی را پشت سر گذاشته و حالا دو مهاجم سابق فولام، یکی در الهلال است و دیگری در سپاهان.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام باشگاه سپاهان به‌تازگی ابوبکر کامارا مهاجم باتجربه و فرانسوی سابق تیم‌های شاخصی از جمله فولام، موناکو و المپیاکوس به این تیم پیوست. این مهاجم ۲۹ ساله همبازی سابق الکساندر میتروویچ در فولام بود و از فصل ۲۰۱۷/۱۸ تا هفته نخست فصل ۲۰۲۱/۲۲ کنار یکدیگر توپ زدند. کامارا بیش از هر بازیکن دیگری با میتروویچ همبازی بوده و ۵۱ بازی درکنار یکدیگر توپ زدند و در این دوران، ۷ گل مشترک دارند!

البته دوران هم‌تیمی بودن کامارا و میتروویچ با یک جدال خاص به یاد آورده می‌شود. در دیدار با هادرسفیلد در ۲ فصل قبل، این دو بازیکن با یکدیگر بر سر زدن پنالتی جدل زیادی داشتند و کامارا با برداشتن توپ از زدن این پنالتی توسط میتروویچ ممانعت می‌کرد تا شاهد یک درگیری درون تیمی در وسط زمین باشیم. این دو بازیکن غیر از آن، در اوایل حضور کامارا در فولام، یک بار در جلسه یوگا با هم درگیر شدند و گزارش این درگیری عاملی بود تا کلودیو رانیری بدون هیچ معطلی تصمیم بگیرد نام کامارا را در لیست مازاد قرار دهد که در نهایت هم این مهاجم فرانسوی به صورت موقت و قرضی جدا شد.

او در این دوره با هروی الیوت، فابیو کاروالیو، آندره شورله، روبن لوفتوس چیک و رایان سسنیون کرون کاتیج روزهای زیادی داشت و اگر چه در نیم فصل‌های زمستانی همراه فولام نبود تا با آنها جشن صعود به لیگ جزیره بگیرد، اما همیشه برای این تیم لندنی توانش را به کار گرفته بود.

او در ۹۴ دیداری که پیراهن فولام را به تن کرده بود، ۱۷ گل و ۶ پاس گل ثبت کرد که البته در دوران بازیگری خود برای هیچ تیمی به اندازه فولام گل نزده است.

 

نظر شما