شناسهٔ خبر: 68401656 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بچه لرستانم و خیبر خانه‌ام است

مهران احمدی: از نظر فوتبالی سپاهان را بردیم

مهران احمدی می‌گوید خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود و در تمام مسابقات برای پیروزی وارد زمین خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم‌آباد که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌‌گذارد، از دو بازی ابتدایی لیگ برتر ۴ امتیاز کسب کرده و در حال حاضر خود را برای دیدار با ذوب‌آهن در هفته سوم آماده می‌کند.

مهران احمدی، هافبک فصل گذشته که در نقل و انتقالات تابستانی به خیبر پیوسته است، در خصوص شرایط خیبر اظهار داشت: ما به عنوان تیم پرطرفداری که سال اول حضورش در لیگ برتر است، در این دو هفته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. هفته اول خیلی خوب شروع کردیم و با اقتدار برابر هوادار پیروز شدیم.

او با اشاره به دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: در هفته دوم هم اگر اشتباهات داوری نبود، در حضور پرشور هواداران‌مان که سنگ تمام گذاشتند، پیروز میدان بودیم. هواداران‌مان راضی از ورزشگاه‌ بیرون رفتند، چون از نظر فوتبالی پیروز بازی بودیم و ان‌شاءالله بتوانیم روند خوبمان را ادامه بدهیم و شرمنده هواداران نشویم.

هافبک خیبر در مورد تقابل با ذوب‌آهن عنوان کرد: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب و ریشه‌دار لیگ برتر است، اما ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. ما خیبر لرتباران هستیم و از حمایت هوادارانمان برخورداریم. درست است که تازه به لیگ برتر آمده‌ایم اما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. صددرصد در بازی‌های خانگی و حتی بازی‌های بیرون از خانه برای امتیازگیری وارد بازی می‌شویم و برای پیروزی تلاش خودمان را می‌کنیم.

احمدی با تمجید از هواداران خیبر افزود: امیدوارن هواداران‌مان هیچوقت ما را تنها نگذارند و صبور باشند و چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد پشت تیم باشند. ما هم صددرصد تلاش خودمان را می‌کنیم که شرمنده هواداران نشویم.

او که سابقه حضور در خیبر را دارد، در مورد بازگشت به این تیم گفت: من زاده لرستان و شهر دورود هستم. فوتبالم را بعد از پایه‌های گهر و بعثت و سپس خیبر شروع کردم. همیشه خیبر را خانه خودم می‌دانستم و خدا را شکر به خانه خودم آمدم. دوست دارم همیشه صددرصد توانم را بگذارم که هواداران دوستم داشته باشند و برای تیمم مثمرثمر باشم.

نظر شما