شناسهٔ خبر: 68401145 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در 24 ساعت | به این شرط قانون اجرا می شود

صندوق بازنشستگی شرط صدور 24 ساعته احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پارس نیوز به نقل از ایسنا، رضا فیضی نژاد، معاون امور فنی و بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: در صورتیکه سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه نسبت به تهیه و ابلاغ جداول مربوطه اقدام کنند، احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری ظرف ۲۴ساعت و به سرعت قابل صدور است.

وی تاکید کرد: براساس دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری در دولت جدید، این صندوق با جدیت پیگیر دریافت جداول و محاسبه مبلغ متناسب سازی است تا هرچه سریعتر احکام اصلاحی مربوطه را صادر کند.

وی افزود: تا این لحظه، جداول مربوط به اجرای قانون که مبنای محاسبه مبلغ متناسب سازی برای هر بازنشسته و همچنین افراد مشمول، از سوی سازمان‌های مذکور، ابلاغ نشده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: با وجود مباحث مربوط به جداول متناسب سازی و منابع مالی مورد نیاز، صندوق بازنشستگی کشوری آمادگی دارد به محض دریافت جداول و تامین منابع مالی به سرعت و ظرف ۲۴ ساعت نسبت به صدور الکترونیک احکام بازنشستگان مشمول اقدام کند.     

نظر شما