شناسهٔ خبر: 68400819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استقرار پردیس علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خواف

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس گفت: توافق‌نامه‌ای با هدف توسعه علمی و فناورانه در شرق کشور، به‌منظور استقرار پردیس علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در شهرستان خواف به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خواف، امیر توکلی رودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این توافق‌نامه بر توسعه علمی منطقه، جذب و پرورش استعدادهای بومی و همچنین حل مسائل صنعتی تأکید دارد.

وی افزود: براساس این توافق‌نامه، پردیس علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در شرق کشور به‌زودی در شهرستان خواف آغاز به کار خواهد کرد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مرحله نخست، این پردیس پذیرای دانشجویان بومی در مقطع کارشناسی خواهد بود و در آینده نزدیک، پذیرش دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز در دستور کار قرار دارد.

توکلی رودی گفت: در راستای حمایت از دانشجویان مستعد و بهبود پژوهش‌های منطقه‌ای، دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری مجتمع سنگ آهن سنگان و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، بورسیه‌های تحصیلی برای دانشجویان برتر ارائه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: این بورسیه‌ها با هدف ارتقای تحصیل و پژوهش در راستای حل مشکلات صنعتی منطقه و توسعه فناوری‌های جدید ایجاد می‌شود.

به گزارش تسنیم، مراسم امضای این توافق‌نامه با حضور رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، معاون بین‌الملل دانشگاه، مدیرعامل مجتمع سنگ آهن سنگان، مدیرعامل شرکت فولاد سنگان و دانش‌آموخته نخبه دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

انتهای پیام/282

نظر شما