شناسهٔ خبر: 68400711 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۵۸ شهید طی یک روز تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴ مورد کشتار در این باریکه مرتکب شد که در نتیجه آن ۵۸ نفر به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت بهداشت نوار غزه امروز چهارشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 4 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شده که در نتیجه آن 58 نفر شهید و 131 نفر دیگر هم مجروح شده است.

این وزارتخانه امروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته (15 مهرماه) تاکنون به 40 هزار و 534 نفر و تعداد مجروحان هم به 93 هزار و 778 نفر رسیده است. در ادامه این گزارش آمده است که هنوز بیش از 10 هزار نفر مفقود و زیر آوار هستند.

ارتش رژیم اسرائیل در یورش بامدادی خود به چند منطقه در کرانه باختری فلسطین، دست به جنایت و کشتار جدیدی زد که در اثر آن، تا این لحظه بیش از 11 نفر به شهادت رسیده‌اند.

این یورش از اواخر شب گذشته و بامداد امروز چهارشنبه شروع شد و در مقایسه با حملات دیگر از حیث حجم و مناطقی که مورد یورش قرار گرفته‌اند،کم سابقه است و در ادامه حملاتی است که صهیونیست‌ها به کرانه باختری داشته‌اند که آخرین حملات دیروز بود و در اثر آن، شش نفر از جمله سه تن نیروهای گردان های القسام حماس به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم اسرائیل ساعاتی بعد از شروع یورش به کرانه باختری، اعلام کرد که حمله گسترده‌ای را به شمال کرانه باختری شروع کرده و برای چند روز در طولکرم و جنین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

نظر شما