شناسهٔ خبر: 68399535 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

مصدومیت محیط‌ بان پارک ملی دنا در درگیری با شکارچیان

هنگام رودررویی با شکارچی متخلف؛ آن‌ها اقدام به تیراندازی با اسلحه گلوله زنی شکاری به سمت این محیط بان کرده و پس از زخمی کردن وی از ناحیه پا از منطقه متواری می‌شوند.

صاحب‌خبر -
یکی از محیط‌بانان منطقه حفاظت شده «پارک ملی دنا» در استان کهکیلویه و بویراحمد با تیراندازی مستقیم چند شکارچی متخلف زخمی شد.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از محیط‌بانان منطقه حفاظت شده «پارک ملی دنا» در استان کهکیلویه و بویراحمد روز گذشته در جریان گشت و کنترل و اجرای مقررات شکار و صید در مناطق و زیستگاه‌های حیات وحش این منطقه متوجه حضور سه شکارچی غیرمجاز در محدوده «کوه‌گل» شد. هنگام رودررویی با شکارچی متخلف؛ آن‌ها اقدام به تیراندازی با اسلحه گلوله‌زنی شکاری به سمت این محیط‌بان کرده و پس از زخمی کردن وی از ناحیه پا  از منطقه متواری می‌شوند.
 
از قرار معلوم این محیط‌بان که به نام «رمضان رستگار» شهرت دارد با شنیدن صدای شلیک شکارچیان متخلف اقدام به محاصره آن‌ها می‌کنند اما آن‌ها به محض اینکه مشاهده می‌کنند راه گریزی برای فرار ندارند به سمت محیط‌بان شلیک مستقیم می‌کنند که در نتیجه آن وی از ناحیه پا زخمی می‌شود.
 
پیگیری برای دستگیری متخلفان در حالی ادامه دارد که شکارچیان متخلف پس از فراری دادن یکی از شکارچیان دستگیر شده، با سرقت اسلحه این محیط‌بان از محل گریختند.
 
طی چند سال گذشته شلیک شکارچیان متخلف با اسلحه شکاری به سمت محیط‌بانان در منطقه حفاظت شده پارک ملی دنا مسبوق به سابقه است.

نظر شما