شناسهٔ خبر: 68397371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رضا درویش:

برای انتقال قلی‌زاده برخی شیطنت کردند/ افزایش سقف پشت پرده دارد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که انتقال علی قلی‌زاده به این تیم منتفی شده است گفت: برخی باشگاه‌ها و افراد از داخل کشور شیطنت کردند تا بازیکن تیم ملی به پرسپولیس منتقل نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش صبح امروز چهارشنبه و پس از برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس در مورد این مجمع و مصوبات آن گفت: این اولین جلسه مجمع با حضور سهامداران اصلی و بانک ها به عنوان سهامداران حقوقی بود که پیرامون انتخاب اعضای هیات مدیره صحبت و مقرر شد که ظرف ۱۵ روز آینده افراد حقوقی و حقیقی خود را معرفی کنند. تغییراتی هم باید در اساسنامه صورت می گرفت که آن هم تصویب شد و اعضا نظر مثبت دادند و اصلاحات هم انجام شد.

وی در مورد نقل و انتقالات و نارضایتی هواداران و آخرین وضعیت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: آقای قلی زاده را همه متوجه شدند که در ۱۰ روز گذشته از سوی باشگاه لهستانی اعلام شد آمادگی انتقال را دارند که ما مذاکره کردیم اما برخی شیطنت کردند. چند باشگاه یا دلال پیشنهادات عجیب فرستاده بودند که باعث شد روحیه این بازیکن خیلی خراب شود. قلی زاده دیشب با من تماس گرفت و گفت که باشگاه اعلام کرده دیگر قصد این انتقال را ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد جذب بازیکن جدید نیز گفت: ما فقط یک بازیکن دیگر در فهرست تیم خالی داریم. یک بازیکن ایرانی و دو بازیکن خارجی مد نظر گاریدو هستند که در روزهای آینده یکی از آنها به پرسپولیس خواهد پیوست.

رضا درویش در مورد افزایش سقف بودجه باشگاه ها و این که عنوان شده سرخپوشان با این افزایش مخالف هستند گفت: پرسپولیس با افزایش بودجه مخالف نیست. مشکل این است که باید دو ماه قبل این موضوع را اعلام می کردند نه این که الان که دو هفته گذشته بیایند این موضوع را مطرح کنند. اگر همان موقع می گفتند ما بازیکنان خودمان را از دست نمی دادیم . احترام به قانون فقط یک باشگاه است و تیم های دیگر از آن بهره برداری می کنند.

وی تاکید کرد: ما گفتیم با این مدل سقف مشکل داریم. امروز این را می گویند که غیرکارشناسی است و مشخص است پشت پرده اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است. باید همان روز اول در بخشنامه این موارد دیده می شد تا ما هم بتوانیم بر اساس آن با بازیکنان مذاکره کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد نگرفتن مهاجم تاثیرگذار برای این تیم گفت: ما فکر می کردیم دستورالعمل برای همه است اما نمی دانستیم که فقط برای برخی تیم هاست. البته نهادهای نظارتی دارند زحمت می کشند که دیدید بازیکنان چند تیم از لیست خارج شدند. این موضوع نظارت می شود.

وی ادامه داد: ما بازیکنان خوبی داریم اما فضای دلالی که ایجاد شده علیه پرسپولیس است. ما اجاره ندادیم دلال ها از کنار پرسپولیس درآمد داشته باشند. برای همین این مسایل را برنمی تابند و به ما حمله می کنند. ما در همه پست ها بازیکنان خوبی داریم و برخی اوقات ستاره های ما روی نیمکت می نشینند.

نظر شما