شناسهٔ خبر: 68391688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

پیام عجیب عیسی درباره دیدار مقابل تراکتور | روزنو

صاحب‌خبر -
روزنو :

عیسی مرادی ستاره جوان فصل گذشته شمس آذر  و کنونی مس رفسنجان که در دیدار مقابل فولاد نخستین بازی‌اش برای نارنجی‌پوشان را انجام داد، در خصوص شرایط این روزهای خودش و تیمش با ورزش سه گفتگو کرد.

مرادی ابتدا درخصوص پیوستنش به مس گفت: "خدا را شکر بعد از فصل خوبی که در شمس آذر داشتم، امسال هم به تیم خوب مس آمدم. جو بسیار خوبی در تیم برقرار است و خوشحالم که قرار است زیر‌نظر اقا محرم کار کنم."

او ادامه داد: "این نخستین بازی مس با حضور بازیکنان جدید بود و همانطور‌ که مشاهده کردید توانستیم با یک بازی خوب مقابل تیم قابل احترام فولاد، یک امتیاز کسب کنیم. با وجود اینکه گرمای هوا تاثیر زیادی روی عملکردمان گذاشته بود اما خدا را شکر به نخستین امتیاز در فصل جدید رسیدیم. فکر می‌کنم اگر دیدار در بازی مقابل تراکتور در هفته نخست، من و سایر نفرات جدید مس مجوز بازی داشتیم، متحمل شکست نمی‌شدیم."

مرادی درخصوص دیدار هفته آینده تیمش اضافه کرد: "هفته آینده هم با تیم جوان آلومینیوم بازی داریم و انشالله با حمایت هواداران‌مان و ارائه یک بازی خوب، به اولین بردمان در این فصل برسیم. هم‌تیمی‌های خوبی در مس دارم و قطعا می‌توانیم دست به کارهای بزرگی در لیگ امسال بزنیم."

وی پایان افزود: "در آخر برای تیم سابقم شمس آذر و مردم خونگرم قزوین آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آن‌ها هم بتوانند همانند فصل پیش، روزهای درخشانی را در لیگ بیست و چهارم پشت سر بگذارند."

نظر شما