شناسهٔ خبر: 68390037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴۰ درصد پست‌های اداره فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی خالی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: اکنون ۴۰ درصد پست‌های سازمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خالی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، تقی صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی درباره چالش‌های مدیریتی این مجموعه اظهار داشت: دخالت نمایندگان استانی در عزل و نصب‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از چالش‌های مدیریتی این چند سال بود.

وی با ابراز گلایه از برخی دستگاه‌های اجرایی درباره نادیده گرفته شدن جایگاه قانونی و مرجعیت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دستگاه های اجرایی برای اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغات محیطی می بایست از فرهنگ و ارشاد مجوز اخذ کنند اما متاسفانه فرهنگ و ارشاد را به رسمیت نمی‌شناختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: اکنون 40 درصد پست‌های سازمانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خالی است و ضعف نیروی انسانی در این مجموعه به شدت به چشم می‌خورد.

صادقی خاطرنشان کرد: همکاران ما در مجموعه فرهنگ و ارشاد استان فعل می‌شود و می‌توانیم را صرف کردند و این مهم باعث شده بود اعتبارت ما به طور مثال در حوزه فصل 5 و قرارگاه شهید آوینی چند برابر استان‌های همجوار خودمان باشد.

وی در پایان اضافه کرد: در حالی که قانون است 30 درصد پست‌های مدیریتی هر دستگاه اجرایی به بانوان اختصاص داده شود، در فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 درصد پست های مدیریتی در اختیار بانوان است.

انتهای پیام/

نظر شما