شناسهٔ خبر: 68388564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زیرساخت‌ها برای اجرای برنامه‌های بلندمدت فرهنگی ایجاد می‌شود

شهردار همدان با بیان اینکه کمیته‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به سرعت تشکیل و کارهای اجرایی جشنواره آغاز شود گفت: با برگزاری این جشنواره شاهد ارتقای فرهنگ، هنر و ادب و ایجاد زیرساخت ها برای اجرای برنامه‌های بلندمدت فرهنگی باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید مسعود حسینی امروز در جلسه ابلاغ احکام برای مدیران کمیته های بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که با حضور مسئولان برگزاری این جشنواره برگزار شد اظهار داشت: همدان به زودی شاهد یک رویداد ویژه ملی و بین المللی در عرصه کودک و نوجوان خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهرداری و ارشاد همدان در کنار هم برای  برگزاری بهتر جشنواره تلاش می‌کنند، خواستار اجرای هر چه بهتر برگزاری این جشنواره برای ماندگاری در همدان شد و افزود: با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری جشنواره،  هر چه سریعتر کمیته‌ها تشکیل و کارهای اجرایی شروع شود.

شهردار همدان بیان کرد: کمیته ها و اعضا مستقر و وظایف مشخص شود و همه پای کار بیایند تا حوزه تبلیغات، فضاسازی، تولید محتوا و برنامه‌های جنبی به بهترین شکل انجام گیرد. شهرداری و ارشاد همدان با هم افزایی، همدلی و بهره‌گیری از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر می توانند کیفیت بالایی را برای جشنواره رقم بزنند و کارها را به نحو مطلوب پیش ببرند.

حسینی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را آبروی همدان دانست و عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره شاهد ارتقای فرهنگ، هنر و ادب و ایجاد زیرساخت‌ها برای اجرای برنامه‌های بلندمدت فرهنگی باشیم.

در ادامه این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با تقدیر از همراهی شهرداری همدان اظهار داشت: کم کم به برگزاری جشنواره نزدیک می‌شویم و هر چه سریعتر کمیته‌ها تشکیل و کارها انجام شود.

مسعود ویژه تصریح کرد: به نقطه مشترک خوبی با شهرداری همدان رسیده‌ایم و با ابلاغ احکام برای مدیران کمیته ها کارها بلافاصله شروع می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما