شناسهٔ خبر: 68387046 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار جانبازان کانادین:

تشکل‌هاي ايثارگري علاوه بر مسائل صنفي به موضوعات کلان بنياد هم توجه داشته باشند

صاحب‌خبر -
تشکل‌هاي ايثارگري علاوه بر مسائل صنفي به موضوعات کلان بنياد هم توجه داشته باشند
خبرگزاری آریا - نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار صمیمانه با جانبازان کانادین(یک پا قطع) گفت: تشکل‌های ایثارگری علاوه بر مسائل صنفی به موضوعات کلان بنیاد هم توجه داشته باشند و پیشنهادات سازنده ارائه کنند.

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست صمیمانه ضمن گرامیداشت ایام پایانی ماه صفر و آرزوی قبولی عزاداری ها، گفت: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تغییراتی که صورت گرفت، شاهد تحولاتی خواهیم بود.
وی در خصوص مسائل و مشکلاتی که تعدادی از جانبازان کانادین در این نشست مطرح کردند، اظهار کرد: کلیه امور جانبازان 70 درصد که شهید می‌شوند باید انجام شود تا خانواده شهید دچار مشکل نشوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم ادامه داد: اداره کل تشکل‌ها باید جهت گردهمایی سالانه تشکل‌های دارای مجوز، برنامه و اعتبار داشته باشد.
وی افزود: فوتبالی که جانبازان کانادین اختراع و ابتکار کردند(فوسبال)، باید رونق گرفته و ثبت شود، لذا مدارکی که برای این کار نیاز است باید جمع‌آوری شده و از طریق وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون مربوطه ثبت شود.
در ابتدای این نشست صمیمانه نیز تعدادی از اعضای تشکل‌ جانبازان کانادین به بیان مطالبات خود پرداختند، که شامل تقاضای دیدار با مقام معظم رهبری، دریافت سهمیه حج تمتع، موضوعات ورزشی و گردشگری و همچنین پایش سلامت خانواده جانبازان کانادین و احیای اردوگاه‌های تفریحی در برخی مناطق بود.
انتهای پیام/

نظر شما