شناسهٔ خبر: 68381707 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آزادی خواه:

تکمیل طرح نهضت ملی مسکن در اولویت وزارت راه باشد

صاحب‌خبر -
تکمیل طرح نهضت ملی مسکن در اولویت وزارت راه باشد
خبرگزاری آریا - نماینده مردم ملایر در مجلس گفت :عدم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن یکی از موانع و چالش‌های جدی طرح نهضت ملی مسکن بوده که تیم اقتصادی دولت حتما باید به این موضوع توجه کند.


احد آزادی خواه ، در رابطه با اولویت‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی دولت چهاردهم، گفت: خانم صادق مالواجرد وزیر جدید راه و شهرسازی سالها در این وزارتخانه حضور فعال داشته و از توان و تجربه خوبی برخوردار است. لذا امیدواریم با توجه به انتظاری که برای متقاضیان فاقد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن ایجاد شده و در کنار سایر طرحها نیمه تمام، حداکثر تلاش خود را برای تکمیل طرح ها بر زمین مانده و توسعه کمی و کیفی شهرها و نیز کمک به خانه‌دار شدن متقاضیان مسکن داشته باشند.
نماینده مردم ملایر در مجلس با تاکید بر اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن و برنامه ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی پروژه‌ای عظیم و بسیار دشوار بوده که به اعتقاد کارشناسان به سادگی به سرانجام نمی‌رسد، عنوان کرد: امید داریم وزیر جدید راه، با انگیزه و توان مناسب خود، این پروژه را به نتیجه مطلوب برساند.
این نماینده مردم در مجلس در رابطه با ابراز گلایه مردم از عدم پرداخت تسهیلات مسکن از سوی بانک ها به بهانه نبود اعتبار کافی اظهار کرد: عدم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن یکی از موانع و چالش‌های جدی طرح نهضت ملی مسکن بوده که تیم اقتصادی دولت حتما باید به این موضوع توجه کند. با توجه به تاثیر هزینه های تامین خانه در زندگی مردم به ویژه اقشار کم درآمد و فاقد مسکن، پرداخت تسهیلات مسکن با هدف رونق ساخت و ساز و تکمیل واحدهای طرح نهضت ملی باید در اولویت تسهیلاتی بانک‌ها قرار بگیرد./
پایان پیام

نظر شما