شناسهٔ خبر: 68381164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پاداش مالی عجیب برای مدال آوران کشتی در المپیک

در حالی که کشتی‌گیران داغستانی در المپیک ۲۰۲۴ برای کشورهای دیگر مدال آوردند، داغستانی‌ها با اعطای پاداش‌های مالی قابل توجه به این ورزشکاران، قدردانی ویژه‌ای از آن‌ها کردند.

صاحب‌خبر -

کشتی‌گیران داغستانی که در المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای کشورهای دیگر مدال کسب کرده‌اند، مورد تقدیر قرار گرفته‌اند. در این میان، رازآمبک جمالوف (ازبکستان)، احمد تاج‌الدینوف (بحرین) و ماگومد رمضانوف (بلغارستان) به ترتیب مدال‌های طلا را از آن خود کردند و هر یک ۵ میلیون روبل (تقریباً ۳ میلیارد تومان) جایزه دریافت کردند. همچنین دائورن کورگلیف (یونان) و ماگومدخان ماگومدوف (آذربایجان) که مدال برنز کسب کردند، هر کدام ۲ میلیون روبل جایزه گرفتند.

در مراسم استقبال از این کشتی‌گیران در داغستان، چهره‌های شناخته‌شده‌ای چون بوایسار سایتی‌اف، عبدالرشید سعدالله‌یف، زائور اوگویف و ساجید ساجیدوف حضور داشتند و پیش‌تر نیز اعلام شده بود که یک آپارتمان به کورگلیف اهدا شده است.

این حال، به دلیل محرومیت کشتی‌گیران روسی از حضور در المپیک ۲۰۲۴، کشتی‌گیرانی چون عبدالرشید سعدالله‌یف، زائوربک سیداکوف و زائور اوگویف از جمله غایبان بزرگ در این مسابقات بودند.

نظر شما