شناسهٔ خبر: 68380112 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

تل آویو برای نتانیاهو جهنم شد/ معترضان به خیابان‌ها آمدند

ايسنا : منابع رسانه‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) از تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست و شهرک نشینان در تل‌آویو علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

شبکه فلسطینی «قدس» در این باره گزارش داد که ده‌ها صهیونیست در تل‌آویو تجمع اعتراضی برگزار کردند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که تعدادی از خانواده‌های اسرای صهیونیستی در نوار غزه و شهرک‌نشینان جاده «ایالون» در تل‌آویو را مسدود کرده و خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه تاکید کردند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با مطرح کردن شروط جدید به‌ویژه درباره محور فیلادلفیا که محل اختلاف در مذاکرات است، به جلوگیری از امضای توافق مبادله اسرا ادامه می‌دهد.

صهیونیست‌ها نتانیاهو و کابینه تندرو وی را مقصر شکست در جنگ غزه و جنگ با حزب‌الله لبنان و همچنین ناکام ماندن مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس می‌دانند.

این تظاهرات درحالی برگزار شد که هیئت‌های مذاکره کننده حماس و رژیم صهیونیستی پس از چند روز گفت‌وگو با میانجیگران عصر یکشنبه قاهره را ترک کردند.

در همین راستا، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع مطلع مصری از پایان بدون نتیجه مذاکرات آتش‌بس غزه خبر داد.

این منابع آگاه به خبرگزاری رویترز گفتند مذاکرات بدون حصول توافق به پایان رسید. آن‌ها می‌گویند حماس و رژیم صهیونیستی با بسیاری از پیشنهادهای میانجیگران مخالفت کردند.

 

نظر شما