شناسهٔ خبر: 68379305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

افزایش ۲۵ درصدی نرخ نان در یزد از این هفته اجرا می‌شود

یزد- رییس اتحادیه نانوایان یزد گفت: با توجه به توافقی که صورت گرفته، مقرر شده افزایش ۲۵ درصدی نرخ نان از این هفته اجرا شود.

صاحب‌خبر -

سیدعلیرضا عراقی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: قیمت نان در یزد تاکنون هیچ گونه افزایشی نداشته و هر گونه اعمال تغییر فقط در سیستم دستگاهی و خودپرداز نانوایی‌ها و از تهران اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: طی پیشنهاد این اتحادیه مقرر شده بود تا افزایش ۳۵ الی ۵۰ درصدی در قیمت نان را داشته باشیم اما به صورت دستوری با افزایش ۲۵ درصدی در تهران موافقت شد و در یزد نیز با افزایش سه رقم نان موافقت نشده و فقط درصد کمی افزایش خواهد داشت.

رییس اتحادیه نانوایان یزد گفت: قیمت نان در این استان بیش از ۴۰ درصد کمتر از تهران و استان‌های همجوار است و همین باعث شده مشکلاتی در صنف نانوایی وجود داشته باشد و در صورت عدم افزایش قیمت این صنف با مشکل مواجه خواهد شد و درخواست حداقل افزایش ۵۰ درصدی را داده بودیم اما ۲۵ درصد موافقت صورت گرفته است.

عراقی اضافه کرد: در بیشتر استان‌ها این تغییرات از ابتدای شهریورماه اجرا شده و قرار بود در استان یزد هم انجام شود که تاکنون اجرا نشده و طی پیگیری‌های صورت گرفته اعلام شد این تغییرات در هفته دوم شهریور اعمال شده و تا زمان عدم تغییر در قیمت دستگاه‌های نانوایی هیچکدام حق افزایش قیمت ندارند.

نظر شما