شناسهٔ خبر: 68377338 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

ماموستا ملااحمد شیخی در گفت وگو با تقریب:

موضع برخی از کشورهای عربی ـ اسلامی خیانت به آرمان‌های ملت فلسطین است

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: کشورهای جهان به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها به صورت مستقیم از اعمال شیطانی صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند و از سوی دیگر شاهد تلاش برخی از کشورهای عربی ـ اسلامی برای ایجاد روابط دیپلماتیک با اسرائیل غاصب هستیم که این امر خیانت به آرمان‌های ملت فلسطین است.

صاحب‌خبر -
ماموستا ملااحمد شیخی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم در سخنانی اظهار داشت: انتظار همه ملت ایران از دولت چهاردهم رفع مشکلات در کشور است.
 
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی عنوان کرد: بی‌شک دولت کنونی با تعامل با دیگر قوه‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را برطرف نماید و این انقلاب را در مسیر اعتلا و پیشرفت قرار دهد.
 
ماموستا شیخی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز باید همه دولتمردان برای این نظام و انقلاب دلسوزتر از گذشته باشند، یادآور شد: این انقلاب و نظام مرهون و ثمره ایثارگری ها و خون هزاران شهید، جانباز و آزاده است بنابراین هر نوع خدمت به این ملت و انقلاب خود به نوعی عبادت محسوب می‌شود.
 
این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع غزه اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۱۰ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد و در طول این مدت بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم بی‌گناه غزه توسط قصابان صهیونیست قتل عام شده و به شهادت رسیده اند ولی باز هم این تعداد شهدا باعث نشده که افکار جهانیان بیدار شود.
 
وی ادامه داد: بالعکس شاهدیم که برخی از کشورهای جهان به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها به صورت مستقیم از اعمال شیطانی صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند و از سوی دیگر شاهد تلاش برخی از کشورهای عربی ـ اسلامی برای ایجاد روابط دیپلماتیک با اسرائیل غاصب هستیم که این امر خیانت به آرمان‌های ملت فلسطین است.
 
ماموستا شیخی ادامه داد: تا زمانی که جهان اسلام به وحدتی که مدنظر قرآن و رسول خدا (ص) است، نرسند مشکل مردم غزه همچنان ادامه خواهد داشت و بی‌شک بر شدت جنایات و نسل کشی صهیونیست‌ها نیز افزوده خواهد شد.
 
وی در پایان سخنان خود با انتقاد شدید از سران کشورهای عربی ـ اسلامی در این پیچ مهم تاریخی خاطرنشان کرد: متأسفانه سران کشورهای اسلامی هنوز درگیر مسائل داخلی خود و منافع شخصی و حزبی و جناحی خویش هستند و امروز رسماً غزه را به دست فراموشی سپرده اند که این راه و رسم مسلمانی نیست و با دین نبی اکرم (ص) کاملاً منافات دارد.
 
انتهای پیام/

نظر شما