شناسهٔ خبر: 68375079 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در ۲۴ ساعت گذشته؛

روسیه: کارگاه‌های تولید پهپادهای اوکراین منهدم شدند

وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از انهدام کارگاه‌های تولید پهپادهای اوکراین در جریان ادامه عملیات ویژه مسکو در شبانه روز گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای به تشریح جزئیاتی از ادامه عملیات ویژه نظامیان این کشور در اوکراین در شبانه روز گذشته اشاره کرد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص ادامه داد: تأسیسات زیرساخت های انرژی اوکراین صبح امروز هدف حملات گسترده نیروهای مسلح روسیه قرار گرفت؛ تمامی اهداف تعیین شده مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه اضافه می کند: ۲ کارگاه تولید هواپیماهای بدون سرنشین اوکراین منهدم شدند. واحدهای یگان غرب ارتش روسیه مواضع تاکتیکی خود را بهبود بخشیدند؛ ۴ ضد حمله دفع شد و کی یف حدود ۴۸۰ نیروی نظامی و یک تانک از دست داد.

مسکو در ادامه خاطرنشان کرد: یگان مرکز به پیشروی خود در عمق خطوط دفاعی دشمن ادامه می دهد ، ۷ ضد حمله دفع شدند؛ اوکراین ۵۸۵ نیروی نظامی و ۳ تانک خود را از دست داد.واحدهای یگان شرق وضعیت تاکتیکی خود را بهبود بخشیدند، اوکراین قریب ۱۳۵ نیروی نظامی خود را در منطقه عملیاتی این یگان از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه افزود: واحدهای یگان جنوب بر مواضع سودمندتری تسلط یافتند، کی یف قریب ۵۷۰ نیروی نظامی خود را از دست داد. یگان شمال تیپ های نیروهای مسلح اوکراین را در مناطق خارکیف و سومی هدف حمله قرار داد؛ دشمن در منطقه عملیاتی این یگان ۹۰ نظامی تلفات داد.

نظر شما