شناسهٔ خبر: 68372687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نظارت جدی بر شهریه مدارس غیر انتفاعی قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، گفت: مدارس غیرانتفاعی و شهریه‌های دریافتی آن ها مورد نظارت مستمر و جدی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مدیران و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین که با هدف برنامه‌ریزی سال تحصیلی جدید در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: پرکاری، مسئولیت‌پذیری، ساده زیستی، ولایت مداری، قاطعیت و صلابت از ویژگی های بارز شهید جمهور شهید رجایی بود که همواره باید سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی ادامه داد: سیاست‌های نظام تعلیم و تربیت تکلیفی است و باید طبق اسناد بالادستی نسبت به امور اقدام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: یکی از راه های موثر پیشبرد هرچه بهتر اهداف آموزشی ارتباط موثر با کارکنان و دانش آموزان خواهد بود که انتظار می رود مدیران آموزش و پرورش استان قزوین نسبت به این مهم تاکید داشته باشند.

سیاهکالی مرادی یادآور شد: همه باید در حوزه کاری خود مسئولیت‌پذیر بوده و به صورت شفاف و به دور از ابهام امورات محوله را جلو ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش اصلی ترین ماموریت پیش رو را پروژه مهر ماه دانست و افزود: اساسی ترین کار امروز ما پروژه مهر است، در این راستا ضمن تقدیر از زحمات عوامل اجرایی آزمون‌های نهایی، ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی، رسیدگی به نظام آراستگی مدارس و استفاده از ظرفیت طرح شهید عجمیان و نظارت بر ثبت‌نام مدارس لازم و ضروری است.

وی در ادامه تصریح کرد: تثبیت مدیریت مدارس خواسته و دستور وزیر آموزش‌وپرورش است، اما مدیران ضعیف پالایش خواهند شد.

سیاهکالی مرادی عنوان کرد: به همکارانی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند اگر در سال تحصیلی جدید استمرار خدمت داشته باشند یک ماه پاداش پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: مدارس غیرانتفاعی و شهریه‌های دریافتی آن ها مورد نظارت مستمر و جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما