شناسهٔ خبر: 68372474 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ماجرای عجیب مصدومیت پورعلی گنجی در تمرین پرسپولیس

مصدومیت مرتض پورعلی گنجی مدافع تیم پرسپولیس، داستان جالبی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، مرتضی پورعلی گنجی ستاره ملی پوش پرسپولیس در تمرینات این تیم مصدوم شد و چند هفته دور از میادین خواهد بود. مرتضی که به تازگی از یک مصدومیت سخت برگشته، در دو بازی ابتدایی پرسپولیس به عنوان یار تعویضی به میدان رفت ولی بعد از بازی با تراکتور در یکی از تمرینات دچار آسیب دیدگی شد و بازی با فولاد را از دست داد.

نکته عجیب ماجرا به نحوه مصدومیت پورعلی گنجی برمی گردد. پیگیری های ما در این خصوص نشان می دهد در یک بازی درون تیمی، وقتی اعلام پنالتی می شود، پورعلی گنجی پشت توپ قرار می گیرد و ضربه محکم او به تیر دروازه برخورد می کند. بلافاصله بعد از این ضربه پورعلی گنجی درخواست تعویض شدن می کند و از زمین بازی بیرون می رود.

گویا عضله چهارسر مرتضی بعد از زدن ضربه پنالتی دچار کشیدگی شده و او به همین دلیل از تمرین بیرون رفت. البته پورعلی گنجی شانس آورد عضله چهار سر او پاره نشده و با چند جلسه فیزیوتراپی و چند روز استراحت می تواند به تمرینات گروهی برگردد. خلاصه اینکه ستاره پرسپولیس با مصدومیت عجیبی مواجه شد و به خاطر زدن یک ضربه پنالتی محکم این مصدومیت به سراغش آمد.

گفتنی است فشار بالای تمرینات پرسپولیس و بدنسازی سنگینی که کادرفنی این تیم برای بازیکنان درنظر گرفته باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس در معرض مصدومیت قرار بگیرند. 

نظر شما