شناسهٔ خبر: 68370847 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نواب نصیرشلال:

قول می‌دهیم وزنه‌برداری را به روزهای طلایی‌اش برگردانیم

سیده فرزانه شریفی

قول می‌دهیم که ما در فدراسیون تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت و سخت تلاش می‌کنیم تا دوباره وزنه‌برداری را به روزهای طلایی خود برگردانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، نواب نصیرشلال پس از ابقاء به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: به هر حال ما یک کاری را شروع کرده‌ایم و با اعتماد کمیته فنی این شرایط را ادامه خواهیم داد. تشکر می‌کنم از همه عزیزان و به تصمیمی که گرفته شده احترام می‌گذاریم.طبق روال گذشته کارها را با جدیت پیش می بریم و تمام تلاش ما این است وظایفی که داریم را به نحو احسن انجام بدهیم.

نصیرشلال این را گفت و ادامه داد: قطعاً ما قوی‌تر از قبل کار را ادامه خواهیم داد. در فاصله سه – چهار ماهی که به مسابقات جهانی باقی مانده سعی می‌کنیم خوب تمرین کنیم، تمرکزمان را از دست ندهیم و فقط و فقط به موفقیت فکر کنیم. اولویت در اردوهای پیش رو با جوان‌ترها و آماده‌ترها است. می‌خواهیم کاری کنیم تا برای تیم ملی مثمر ثمر باشیم.

سرمربی تیم ملی در بخش دیگری از حرف‌هایش، مردم ایران را خطاب قرار می‌دهد و گفت: تلاش همه ما ورزشکاران برای شادی دل مردم است. این را به خوبی درک می‌کنم همیشه مردم عزیز از وزنه‌برداری انتظار داشته و دارند. مردم ما را فقط کسب مدال راضی می‌کند. قول می‌دهیم که ما در فدراسیون و تیم ملی و همه بچه‌ها تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا سخت تلاش کنیم، شبانه‌روزی تلاش کنیم و وزنه برداری را به روزهای طلایی‌اش برگردانیم. قول می‌دهیم دل این ملت را شاد کنیم.

نظر شما