شناسهٔ خبر: 68370482 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

ناصرکنعانی:

گذر زمان به نفع رژیم صهیونیستی و حامیان آن نیست

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی با وجود حمایت‌های همه‌جانبه حامیانش از جمله آمریکا، حتی در برابر یک عملیات محدود و مدیریت شده مقاومت توان پیش‌بینی زمان و مکان حمله و قدرت بازدارندگی خود را از دست داده و گذر زمان به نفع رژیم صهیونیستی و حامیان آن نیست.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) ناصر کنعانی در صفحه شخصی در فضای مجازی نوشت: جنبش حماس گفته ما پاسخ منحصربه فرد حزب‌الله علیه چندین اهداف حیاتی و استراتژیک در عمق رژیم صهیونیستی را تمجید و تبریک می‌گوییم، پاسخ قاطع حزب‌الله ثابت کرد جنایات دشمن بی‌پاسخ نمی‌ماند.

 

وی افزود: جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم ضمن تبریک عملیات حزب‌الله در عمق اراضی اشغالی گفته این حملات نشان داد دشمن اسرائیلی تنها زبان زور می‌فهمد و فقط با حملات مقاومت و مجاهدان متوقف می‌شود.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: انصارالله یمن هم گفته ضمن تبریک پاسخ حزب‌الله لبنان، دستان و بازوان دلاوران حزب‌الله را می‌فشاریم، پاسخ نیروهای مسلح یمن به تجاوز رژیم صهیونیستی به شهر «الحدیده» نیز در راه است.

 

کنعانی افزود: رژیم صهیونیستی شاید بتواند برخی حقایق را درخصوص عملیات حزب‌الله لبنان کتمان، تحریف و یا سانسور کند اما خوب می‌داند واقعیات موجود عوض نخواهد شد، موازنه‌های راهبردی به ضرر رژیم جعلی تغییرات بنیادین کرده و افسانه شکست ناپذیری ارتش رژیم اسرائیل مدت هاست به شعاری توخالی تبدیل شده است.

 

وی بیان کرد: ارتش تروریستی اسرائیل قدرت هجوم مؤثر و بازدارنده خود را از دست داده و اکنون باید در برابر ضربات راهبردی از خود دفاع کند ضمن آنکه ترس از حال و آینده در خانه‌های ساکنان سرزمین‌های اشغالی لانه کرده و حملات نظامی مقاومت به عمق سرزمین‌های اشغالی کشیده شده است.

 

 

انتهای پیام /ی.ح/26

نظر شما