شناسهٔ خبر: 68369908 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یک مجموعه پویانمایی «متلاشی شده» در شبکه تهران

مجموعه پویانمایی «متلاشی شده» با گویندگی ۱۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این مجموعه در گونه انیمیشن، اکشن و ماجراجویی محصول آمریکا در سال 2023 قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سریال بهروز علی محمدی و صدابردار آن بهزاد توکلی است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، امیر حکیمی، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، مهسا عرفانی، پویا فهیمی، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، علی همت مومیوند و بهروز علی محمدی صداپیشه های این اثر بوده‌اند.

این انیمیشن درباره سونیک، خارپشت ابرقهرمان است که بعد از انفجار منشور پارادوکس به همراه دوستانش وارد ابعاد دیگری از جهان شده و باید دشمن دیرینه‌ی خود، اگمن را در یکی از این جهان‌های چند رشته‌ای پیدا کرده و به سزای اعمالش برساند. او در این راه از دوستانش، شدو، ناین، فراگی و روباه دو دم کمک می‌گیرد.

این مجموعه بر اساس شخصیت سونیک است که مانند فیلم ها و سریال های قبلی هم قصه هایی جذاب دارد و هم انیمشین آن بسیار حرفه‌ای است و به خاطر این ویژگی ها می تواند یک اثر کاملاً سرگرم کننده برای مخاطب کودک و نوجوان باشد. سریال برنده و نامزد 8 جایزه از جشنواره ها و جوایز مختلف تلویزیونی از جمله امی شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما