شناسهٔ خبر: 68369900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه خبر داد:

شروع به‌کار دومين مدرسه تابستانه کسب و کار در دانشگاه مازندران

صاحب‌خبر -
شروع به‌کار دومين مدرسه تابستانه کسب و کار در دانشگاه مازندران

خبرگزاری آریا- مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه خبر داد، شروع به‌کار دومین مدرسه تابستانه کسب و کار در دانشگاه مازندران.

به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان بابلسر، دومین مدرسه تابستانه کسب و کار با حضور دانشجویان و علاقه‌مندان مباحث کارآفرینی و مدیریت کسب و کار از سراسر کشور از روز شنبه 3 شهریور 1403 به همت مدیریت فناوری و طرح‌های کاربردی در دانشگاه شروع به‌کار کرد.

بر اساس این گزارش، دکتر حجت غنودی مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه مازندران در آیین افتتاح مدرسه تابستانه کسب و کار، ضمن معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه در حوزه کارآفرینی، مهارت‌آموزی و هدایت شغلی مانند برگزاری رویداد‌های متنوع استارت‌آپی کوک(کسب و کار)، بهره‌وری صنعتی، HSEE، کافه کارآفرینی، برگزاری پنل گفت‌وگو با دعوت از کارآفرینان برجسته، برگزاری بازدیدهای علمی، ارایه مشاوره شغلی و اجرای دوره کارورزی بلندمدت(طرح کوآپ) و ...، بیان داشت: انتقال دانش و تجربه توسط افراد موفق کارآفرین و مدیران کسب وکار، به علاقه‌مندانی که اکثرا دانشجویان می‌باشند و در پی راه‌اندازی یا توسعه کسب و کار خود هستند از اهداف اصلی این مدرسه می‌باشد و به آنان این امکان را می‌دهد تا در اوقات فراغت خود با خیال آسوده به کسب مهارت‌های لازم در این حوزه بپردازند.

مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه مازندران اظهار داشت: این مدرسه با محورهای توسعه فردی، ایده‌پردازی و بوم کسب وکار، بازاریابی/ بازاریابی دیجیتال، ابزارهای هوش مصنوعی، فتوشاپ، تدوین و اینترنت اشیا با حضور استادان و کارآفرینان برجسته این حوزه برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود: این مدرسه از سوم شهریور 1403 در قالب 80 ساعت کلاس آن‌لاین و کارگاه، آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

 

نظر شما