شناسهٔ خبر: 68367974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

جشنواره طعم امید در کرمانشاه برگزار می‌شود

مهدی خالوندی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره طعم امید با محوریت معلولین در کرمانشاه خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث‌آریا، داریوش فرمانی روز دوشنبه ۵ شهریورماه در جلسه بررسی شرایط برگزاری جشنواره آشپزی طعم امید که با حضور نمایندگان سازمان فنی و حرفه‌ای و سازمان بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: از تمام ظرفیت‌ها در برگزاری هرچه با شکوه تر این جشنواره تأکید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: با توجه به اینکه کرمانشاه به عنوان دومین جهان شهر خلاق غذا در ایران به ثبت رسیده است و وجود غذاهای متعدد محلی که معرف کرمانشاه در تمام کشور هستند، برگزاری این جشنواره می‌تواند علاوه بر ایجاد شور و نشاط در میان معلولین معرف خوبی برای ظرفیت بالای کرمانشاه در بحث خوراک باشد.

او تاکید کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی یکی از ظرفیت‌های توسعه گردشگری کرمانشاه است.

فرمانی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای زمان و مکان برگزاری این رویداد گردشگری با برپایی جلسات کارشناسی نهایی و اعلام می‌شود.

این جشنواره قرار است به میزبانی کرمانشاه و با حضور استان‌های منطقه غرب کشور ایلام، لرستان، همدان، کردستان و کرمانشاه هر کدام با ۱۰ شرکت کننده برگزار شود.

شرکت کنندگان در این جشنواره معلولین جسمی حرکتی، نابینایان و معلولین سندروم داون هستند که از سوی سازمان بهزیستی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما