شناسهٔ خبر: 68367133 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اتمام عمليات ساماندهي بوستان نيلوفر تا 45 روز آينده

صاحب‌خبر -
اتمام عمليات ساماندهي بوستان نيلوفر تا 45 روز آينده

خبرگزاری آریا- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک، پس از بررسی و رصد بوستان نیلوفر از اتمام عملیات ساماندهی و بهسازی در این بوستان تا 45 روز آینده خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری آریا، احسان صفایی در راستای بازدید از پروژه های توسعه محله ای در سطح  بوستان های منطقه، از بوستان نیلوفر که در دامنه کوه های شمالی پایتخت قرار دارد بازید کرد و گفت: عملیات بازسازی 12 چشمه سرویس بهداشتی در  بوستان نیلوفر در دست اقدام قرار دارد و این عملیات با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی روبرو است که در اجرای این عملیات تلاش شد فاضلاب سرویس های بهداشتی در این بوستان به اگوی شهری وصل شود.
وی در ادامه به مرمت مسیرپیاده راه بوستان نیلوفر اشاره و تشریح کرد: بهسازی و مرمت مسیر پیاده راه بوستان  در دستور کار قرار دارد و طبق توافق با پیمانکار مجری طرح، ظرف 45 روز آینده، تمامی طرح ها در این بوستان به اتمام خواهد رسید و بوستان زیبای نیلوفر خدمات مناسبتری  به شهروندان ارائه خواهد کرد.
معاون شهردار  منطقه یک، در خصوص استفاده افراد معلول، سالمند یا کم توان جسمی و حرکتی از سرویس بهداشتی در بوستان گفت: تعدادی از  چشمه های  سرویس بهداشتی در این بوستان طبق استانداردهای  لازم برای استفاده این  افراد و مناسب با شرایط جسمی آنها مجهز به امکانات لازم شده است.
انتهای پیام/حسین.ابویسانی

نظر شما