شناسهٔ خبر: 68365279 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ديدار اعضاي ستاد اربعين حسيني منطقه22 با خانواده شهيد خلبان منوچهر فتاحي

صاحب‌خبر -
ديدار اعضاي ستاد اربعين حسيني منطقه22 با خانواده شهيد خلبان منوچهر فتاحي
خبرگزاری آریا - همزمان با چهار شهریور ماه سالگرد شهید خلبان منوچهر فتاحی و روز اربعین حسینی اعضای ستاد اربعین حسینی منطقه22 که در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی هستند با خانواده این شهید معزز ساکن در شهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین شهرداری منطقه22؛ حامد خداوردی دبیر و جانشین ستاد اربعین حسینی منطقه22 که به نمایندگی از شهردار منطقه22 به دیدار خانواده شهید فتاحی رفت؛ گفت: سربلندی نظام اسلامی وکشور زیرسایه عظمت ها، ایثارگری ها، شجاعت ها و از خودگذشتگی های شهدای عزیز حاصل شده است.
وی با تجلیل از رشادت شهید منوچهر فتاحی افزود: سالها تجربه خلبانی در آسمان و عملیات ها و رزمایش های مختلف باعث شد که او به عنوان یکی از اساتید خلبانی کشورمان شود؛ به عنوان استاد در دانشگاه تدریس کند؛ شاگردان بسیار زیادی را داشته و تجارب و مهارت های خود را در اختیار آنها قرار داده است.
در این دیدار نیز مادر این شهید بزرگوار از ویژگی های اخلاقی شهید منوچهر فتاحی گفت.
گفتنی است؛ پیش از این دیدار با توجه به درخواست مادر شهید خلبان منوچهر فتاحی برای ساماندهی مزار این شهید بزرگوار با دستور شهردار منطقه22 و مسئول قرارگاه مرزی خسروی ستاداربعین شهرداری تهران اقداماتی شامل رفت و روب، نصب نیمکت، زیباسازی و... در مزار این شهید بزرگوار صورت گرفت.
امیر سرتیپ دوم خلبان منوچهر فتاحی از فرماندهان غیور پایگاه شکاری دزفول بود که نقشی ارزنده ای در تربیت خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایفا نمود و سرانجام در چهارم شهریور سال 1397 حین ماموریت پرواز آموزشی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام/

نظر شما